Pod hasłem reklamowym „Owocowy sposób na odlotowy dzień” rozpoczyna się kampania reklamowa owocowych napoi niegazowanych produkowanych na bazie naturalnej wody mineralnej Jurajska. Rysunkowy film reklamowy powstał w studio RDF w Bielsko-Białej. Równocześnie z kampanią reklamową została uruchomiona nowa strona internetowa www.frutek.pl
15-sekundowy spot reklamowy będzie można zobaczyć w maju w telewizyjnych stacjach dziecięcych i TVP 2. Kampania wsparta będzie też reklamą prasową.
Równocześnie z kampanią reklamową została uruchomiona nowa strona internetowa www.frutek.pl przeznaczona dla najmłodszych konsumentów produktów Jurajskiej Spółdzielni Pracy. Dzieci poprzez zabawę poznają napoje owocowe Frutek, a rodzice mają możliwość zapoznania się z informacjami dotyczącymi produktu i ich bezpieczeństwa. Na stronie Frutek.pl dzieci mogą zagrać w grę zręcznościową, pobrać tapety, wygaszacze czy „skórkę” do komunikatora.
Opracowanie koncepcji strony przygotowała interaktywna agencja Click5, która jest również wykonawcą serwisu jurajska.pl, nagrodzonego m.in. Webstarem Akademii Internetu w kategorii Żywność i Napoje (grudzień 2006) oraz tytułem Site of The Day, przyznawanym przez brytyjską organizację Favourite Website Award dla najlepszych serwisów na świecie (październik 2006).
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.