Funkcjonalność stron WWW banków nie jest czynnikiem determinującym ich wybór. Tylko dla 3,5 proc. badanych kryterium wyboru banku jest jakość jego strony internetowej. 88 proc. kupujących w sklepach internetowych chce szczegółowych informacji o produktach tam oferowanych- to tylko niektóre z wyników drugiej edycji badania polskich stron internetowych przeprowadzonych przez I-Metrię.
Celem badania było dostarczenie informacji na temat czynników wpływających na funkcjonalność polskich stron internetowych oraz wpływu funkcjonalności na wybór stron WWW przez internautę.
Założeniem badania było, że na funkcjonalność strony WWW wpływają nie tylko czynniki bezpośrednio z nią kojarzone takie jak m.in. nawigacja, układ linków, czytelność, ale również wszystkie elementy niezbędne do skorzystania ze strony. Badaniu poddano trzy typy witryn:
– portale horyzontalne
– sklepy internetowe
– banki internetowe
Wyniki drugiej edycji badania funkcjonalności stron internetowych są komplementarne do wyników otrzymanych podczas pierwszej edycji badania.
Raport do pobrania w dziale Download
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.