Funkcjonalność stron WWW banków nie jest czynnikiem determinującym ich wybór. Tylko dla 3,5 proc. badanych kryterium wyboru banku jest jakość jego strony internetowej. 88 proc. kupujących w sklepach internetowych chce szczegółowych informacji o produktach tam oferowanych- to tylko niektóre z wyników drugiej edycji badania polskich stron internetowych przeprowadzonych przez I-Metrię.
Celem badania było dostarczenie informacji na temat czynników wpływających na funkcjonalność polskich stron internetowych oraz wpływu funkcjonalności na wybór stron WWW przez internautę.
Założeniem badania było, że na funkcjonalność strony WWW wpływają nie tylko czynniki bezpośrednio z nią kojarzone takie jak m.in. nawigacja, układ linków, czytelność, ale również wszystkie elementy niezbędne do skorzystania ze strony. Badaniu poddano trzy typy witryn:
– portale horyzontalne
– sklepy internetowe
– banki internetowe
Wyniki drugiej edycji badania funkcjonalności stron internetowych są komplementarne do wyników otrzymanych podczas pierwszej edycji badania.
Raport do pobrania w dziale Download
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...