Funkcjonalność polskich witryn internetowych

Funkcjonalność stron WWW banków nie jest czynnikiem determinującym ich wybór. Tylko dla 3,5 proc. badanych kryterium wyboru banku jest jakość jego strony internetowej. 88 proc. kupujących w sklepach internetowych chce szczegółowych informacji o produktach tam oferowanych- to tylko niektóre z wyników drugiej edycji badania polskich stron internetowych przeprowadzonych przez I-Metrię.

Celem badania było dostarczenie informacji na temat czynników wpływających na funkcjonalność polskich stron internetowych oraz wpływu funkcjonalności na wybór stron WWW przez internautę.

Założeniem badania było, że na funkcjonalność strony WWW wpływają nie tylko czynniki bezpośrednio z nią kojarzone takie jak m.in. nawigacja, układ linków, czytelność, ale również wszystkie elementy niezbędne do skorzystania ze strony. Badaniu poddano trzy typy witryn:
– portale horyzontalne
– sklepy internetowe
– banki internetowe

Wyniki drugiej edycji badania funkcjonalności stron internetowych są komplementarne do wyników otrzymanych podczas pierwszej edycji badania.

Raport do pobrania w dziale Download

Wpisy promowane

Wydarzenia

Shopper Day 2021
26.10.2021
Expert Summit 2021
04.11.2021
Forum Gospodarki Cyfrowej
09.11.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry