Funkcjonalność polskich witryn internetowych

Opublikowano: 5 grudnia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi:

Funkcjonalność stron WWW banków nie jest czynnikiem determinującym ich wybór. Tylko dla 3,5 proc. badanych kryterium wyboru banku jest jakość jego strony internetowej. 88 proc. kupujących w sklepach internetowych chce szczegółowych informacji o produktach tam oferowanych- to tylko niektóre z wyników drugiej edycji badania polskich stron internetowych przeprowadzonych przez I-Metrię.

Celem badania było dostarczenie informacji na temat czynników wpływających na funkcjonalność polskich stron internetowych oraz wpływu funkcjonalności na wybór stron WWW przez internautę.

Założeniem badania było, że na funkcjonalność strony WWW wpływają nie tylko czynniki bezpośrednio z nią kojarzone takie jak m.in. nawigacja, układ linków, czytelność, ale również wszystkie elementy niezbędne do skorzystania ze strony. Badaniu poddano trzy typy witryn:
– portale horyzontalne
– sklepy internetowe
– banki internetowe

Wyniki drugiej edycji badania funkcjonalności stron internetowych są komplementarne do wyników otrzymanych podczas pierwszej edycji badania.

Raport do pobrania w dziale Download

Sylwester KozakFunkcjonalność polskich witryn internetowych

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.