Funkcjonalność witryn internetowych nie zawsze jest czynnikiem decydującym o satysfakcji internauty. Zdaniem analityków I-Metrii liczy się nie tylko szybkość ładowania strony, jej estetyka czy czytelność. O wyborze e-sklepu czy wirtualnego banku w głównej mierze decyduje jakość jego oferty – wynika z badania.
I-Metria przeprowadziła w maju br. badanie jakości i użyteczności stron internetowych, którego wyniki opracowano w raporcie „Funkcjonalność polskich witryn internetowych”. Badanie miało na celu ocenę użyteczności i poręczności wybranych rodzajów witryn internetowych pod kątem ich dostosowania do rzeczywistych potrzeb użytkowników oraz wskazanie modelowych rozwiązań ulepszających ich dotychczasową funkcjonalność.
Ze względu na ilość istniejących typów witryn, twórcy raportu zdecydowali się dokonać ograniczeń i przebadać cztery typy witryn:
witryny portali horyzontalnych
witryny sklepów internetowych
witryny banków internetowych
witryny operatorów sieci komórkowych
Część raportu jest możliwa do ściągnięcia w dziale Download.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.