Funkcjonalność witryn internetowych wg Imetrii

Funkcjonalność witryn internetowych nie zawsze jest czynnikiem decydującym o satysfakcji internauty. Zdaniem analityków I-Metrii liczy się nie tylko szybkość ładowania strony, jej estetyka czy czytelność. O wyborze e-sklepu czy wirtualnego banku w głównej mierze decyduje jakość jego oferty – wynika z badania.

I-Metria przeprowadziła w maju br. badanie jakości i użyteczności stron internetowych, którego wyniki opracowano w raporcie “Funkcjonalność polskich witryn internetowych”. Badanie miało na celu ocenę użyteczności i poręczności wybranych rodzajów witryn internetowych pod kątem ich dostosowania do rzeczywistych potrzeb użytkowników oraz wskazanie modelowych rozwiązań ulepszających ich dotychczasową funkcjonalność.

Ze względu na ilość istniejących typów witryn, twórcy raportu zdecydowali się dokonać ograniczeń i przebadać cztery typy witryn:
witryny portali horyzontalnych
witryny sklepów internetowych
witryny banków internetowych
witryny operatorów sieci komórkowych

Część raportu jest możliwa do ściągnięcia w dziale Download.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry