Serwis ma ułatwić osobom prywatnym korzystanie z usług kurierskich, a firmom – przede wszystkim małym i średnim sklepom internetowym – pomóc w obniżeniu kosztów wysyłki towaru do klienta. W ten sposób serwis chce wesprzeć rozwój polskiego sektora e-commerce.
Głównym atutem serwisu mają być wyjątkowo niskie ceny usług oraz ich szeroka paleta. Przykładowo całkowity koszt wysłania paczki do 3 kg to 14,5 zł netto (17,69 zł z VAT). Oznacza to, że – jak obiecują twórcy serwisu – wysokiej jakości usługę kurierską otrzymujemy w cenie zbliżonej do usług Poczty Polskiej.
Furgonetka.pl nie wymaga od użytkowników podpisania umowy, wystarczy zarejestrować się w serwisie.
„Naszym celem było stworzenie serwisu, który łączy w sobie zarówno niską cenę usługi, jak i łatwość korzystania – czyli to, co dla Klienta jest najważniejsze” – mówi Piotr Szymczak, Product Manager Swistak.pl Sp. z o.o. – W tym momencie serwis oparty jest na usługach firmy kurierskiej DPD, ale chcemy systematycznie poszerzać listę naszych kontrahentów.”
W celu kolejnego obniżenia cen usług twórcy serwisu planują zintegrować go z innymi witrynami, aby dotrzeć do jak najszerszej grupy potencjalnych klientów.
Właścicielem Furgonetka.pl jest Swistak.pl.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!