FUTBOL.PL – to nowy magazyn, który pod koniec września pojawi się na krajowym rynku męskich pism. Pomimo, iż nazwa wskazuje na tematykę sportową, magazyn zamierza konkurować z największymi pismami rynku magazynów life-stylowych: Playboy, CKM, Gentleman. Miesięcznik będzie pismem o piłce nożnej z segmentu premium, adresowanym do wykształconego czytelnika i wydawanym w nakładzie 200.000 egzemplarzy. Wydawca – Carisma Entertainment Group oczekuje, że inwestycja, która pochłonęła ok. 3 milionów złotych stanie się rentowna w połowie 2008 roku.
Futbol.pl będzie poruszał tematy sportu, hobby, życia prywatnego i pozasportowych zainteresowań sławnych piłkarzy.
– Chcemy wypełnić lukę, jaka pojawiła się na rynku magazynów męskich. Żadne z obecnych na rynku pism nie pokazuje w pełni tej drugiej strony życia – pasji, jaką jest piłka nożna. A w według badań mamy w Polsce rzeszę ponad 10 milionów kibiców – podkreśla Aleksandra Jakubiec, Marketing Manager projektu.
Magazyn jest pierwszą inwestycją wydawnictwa Carisma Enterteinment Group (CRG) na rynku miesięczników. Dotychczas firma zajmowała się wydawaniem tematycznych dodatków filmowych i sportowych w postaci płyt DVD. Przychody Wydawnictwa w 2006 roku sięgnęły poziom 30 milionów złotych. Inwestycja w uruchomienie magazynu Futbol.pl, szacowana na 3 miliony złotych była poprzedzona kilkumiesięcznymi badaniami rynkowymi jakie prowadziła CEG.
Futbol.pl przeznaczony jest dla mężczyzn, którzy żywo interesują się sportem, zwłaszcza piłką nożną, ale również gwiazdami sportu, ich pasjami i marzeniami. Wydawca magazynu chce przyciągnąć czytelników znanymi nazwiskami (Łukasz Podolski, Ireneusz Jeleń, Artur Boruc) oraz płytami DVD o tematyce piłkarskiej.
100-stronicowy magazyn wraz z płytą będzie kosztował 7,90 zł. W każdym wydaniu mają pojawić się interesujące i odważne felietony, newsy ze świata sportu, ciekawostki. Stałymi współpracownikami pisma będą polscy piłkarze grający w zagranicznych klubach a twarzą kampanii i pierwszego numeru zostanie Artur Boruc – bramkarz Celtic Glasgow.
– Na dobrze prosperującym rynku miesięczników jest miejsce na kolejny – tematyczny, ukierunkowany na męskie zainteresowania. Do grupy magazynów męskich zaliczamy kilka segmentów prasy: komputerowe, motoryzacyjne, sportowe czy life-stylowe. – dodaje Aleksandra Jakubiec.
Poza magazynem, wydawca Carisma Enterteinment Group uruchomi portal internetowy, który będzie na bieżąco relacjonował wydarzenia ze świata piłki nożnej i publikował statystyki, konkursy oraz programy lojalnościowe. Portal i magazyn mają współgrać ze sobą i idealnie się uzupełniać.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.