Gadu-Gadu – jakie jest?

Marka Gadu-Gadu znalazła się w czołówce rankingu badania poświęconego markom internetowym w Polsce zrealizowanego przez BAV Consulting (Young & Rubicam Brands). Wyniki badania przedstawiono na wrześniowej konferencji Digital Day w Warszawie, poświęconej zagadnieniu Internetu i digitalizacji w biznesie, marketingu i życiu codziennym.
W opinii respondentów (cała populacja) Gadu-Gadu znalazło się wśród najsilniejszych marek internetowych w Polsce obok Google, Allegro i Wikipedii.

Internauci badający udział w badaniu w takiej kolejności wskazywali trzy najsilniejsze marki: Google, Wikipedia, Gadu-Gadu.

Marka Gadu-Gadu znalazła się także wśród marek najbardziej zyskujących na popularności obok m.in. serwisu Allegro.pl, który należy do firmy Naspers Ltd., będącej właścicielem również Gadu-Gadu.

Według respondentów marka Gadu-Gadu to także marka:
–    otwarta na dialog i przystępna (wymieniana obok serwisu myspace.com),
–    najbardziej trendy (obok Google)
–    „pewna siebie” (obok YouTube, Dziennik.pl).

– Cieszymy się z zaufania milionów użytkowników, którym od ponad 8 lat oferujemy przyjazną komunikację – mówi Piotr Pokrzywa, członek zarządu Gadu-Gadu S.A. – Dzisiaj tak silny brand, jak Gadu-Gadu to nie tylko komunikator, ale wielomilionowa społeczność, w ramach której oferujemy różne usługi. Z Gadu-Gadu korzysta już co drugi polski internauta, a nazwa Gadu-Gadu jest znana daleko poza granicami naszego kraju – możemy być tylko dumni, że polskie projekty odnoszą takie sukcesy.

– Jak wynika z naszego badania Gadu-Gadu to bardzo silna marka głównie za sprawą tzw. „zapotrzebowania” (filar ‘relevance’) – wg metodologii BAV oznacza to, że wiele osób widzi adekwatną korzyść w korzystaniu z marki oraz dostrzega wyrazistą obietnicę – mówi Marek Staniszewski, Dyrektor Strategiczny Young&Rubicam Brands. – Marka osiągnęła również bardzo wysokie wskazania na wymiarze „szacunek” (filar ‘esteem’) – oznacza to, że marka staje się coraz bardziej popularna i jest postrzegana jako godna zaufania – spełnia składane obietnice. Dodatkowo marka ma bardzo dobrą reputację i jest wysoko postrzegana na wymiarze dostarczanej jakości.

– Internet i jego wirtualny świat to siła, która podbija i dominuje nasze życie i biznes – mówi Beata Mońka, Prezes Young&Rubicam Brands, realizującej badanie BAV. – Marki internetowe rozwijają się coraz szybciej. Yahoo stało się światową marką w ciągu dwóch lat, MySpace i YouTube potrzebowały już dużo mniej czasu, aby stać się powszechnie rozpoznawalne. Branża marketingowa nie może zostać wobec tego faktu obojętna – podsumowuje Mońka.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top