Gadu-Gadu szuka z NetSprintem

Opublikowano: 14 grudnia 2001. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Od 12.12.2001 użytkownicy największego polskiego komunikatora Gadu-Gadu mogą korzystać z wyszukiwarki internetowej NetSprint. Wyszukiwanie dostępne jest jako odrębna zakładka umieszczona w interfejsie komunikatora, zaś dostęp do niej jest prosty i intuicyjny zgodnie z zasadą twórców Gadu-Gadu.

Jak mówi Krzysztof Szalwa z Gadu-Gadu o wyborze NetSprinta zadecydowała duża sympatia, którą cieszy się ta najszybsza polska wyszukiwarka wśród Internautów, a także jej dostosowanie do specyfiki polskiego języka oraz łatwość dopasowania do potrzeb Użytkowników.

„Gadu-Gadu jest bezsprzecznie najpopularniejszym komunikatorem w polskiej Sieci, a wraz z włączeniem możliwości przeszukiwania zasobów Internetu – jego funkcjonalność wzrośnie dodatkowo” – mówi Łukasz Lewandowski z NetSprinta.

Gadu-Gadu Pierwszy Polski Komunikator Internetowy ma już ponad 2,055,000 zarejestrowanych użytkowników. Każdego dnia z Gadu-Gadu korzysta ponad 400,000 unikalnych użytkowników Internetu, wysyłających przeszło 10,000,000 wiadomości. Dodatkowo w komunikatorze wyświetlanych jest również pomad 1,000,000 odsłon bannerów reklamowych dziennie.

Wyszukiwarka NetSprint w błyskawicznym tempie zyskała popularność wśród Internatów. W dwa miesiące po oficjalnej premierze serwisu NetSprint.pl liczba obsługiwanych zapytań przekroczyła 120,000 dziennie. Czyni to NetSprint.pl jedną z najpopularniejszych wyszukiwarek w polskiej Sieci. Internauci doceniają przede wszystkim szybkość ładowania stron (poniżej 1 sekundy) i precyzję wyników wyszukiwania.

http://www.gadu-gadu.pl
http://www.netsprint.pl

Sylwester KozakGadu-Gadu szuka z NetSprintem

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.