Właściciele Gadu-Gadu zdecydowali o wprowadzeniu firmy na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. 21 sierpnia firma podpisała umowę z Domem Maklerskim IDMSA, który będzie pełnił rolę oferującego akcje. Obecnie spółka wraz z domem maklerskim prowadzi prace nad szczegółami oferty.
Gadu-Gadu jest najpopularniejszym polskim komunikatorem internetowym, istniejącym od 2000 roku. Firma jest zdecydowanym liderem na rynku posiadając blisko 6 milionów użytkowników. Komunikator zapewnia internautom możliwość łatwej i szybkiej komunikacji tekstowej, głosowej i video – w najwygodniejszej dla nich formie. Poza wymianą wiadomości tekstowych, pozwala na wysyłanie SMS-ów, plików, usługi telekomunikacyjne VoIP – telefonia internetowa Gadu-Gadu NAGŁOS oraz komunikację za pośrednictwem wersji Gadu-Gadu instalowanych w telefonach komórkowych.
„Ogromna popularność Gadu-Gadu sprawiła, że jego nazwa stała się już synonimem komunikatora internetowego” – mówi Krzysztof Szalwa z zarządu Gadu-Gadu. „Chcemy nadal wzmacniać naszą pozycję i rozwijać nowe usługi związane z komunikacją. Pomogą nam w tym środki pozyskane
z giełdy” – dodaje Krzysztof Szalwa.
Głównym źródłem przychodów spółki jest emisja reklam. Firma rozwija również ofertę usług telekomunikacyjnych VoIP świadczonych pod marką Gadu-Gadu NAGŁOS.
Właścicielami firmy są fundusz Warsaw Equity Holding (80%) oraz twórca komunikatora – Łukasz Foltyn (20%). Gadu-Gadu zatrudnia 40 osób.
www.gadu-gadu.pl
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.