Już nie Gadu-Gadu tylko po prostu GG, do tego odświeżone logo – to przedsmak nowej wersji popularnego komunikatora, którego wersję testową zobaczymy już w lutym.
Jak zmieniało się logo na przestrzeni lat przedstawia poniższa grafika.
Popularny zwrot „Gadu-Gadu” pewnie długo nie zniknie i wcale nie chcemy się z nim żegnać – dodaje Jarek Rybus, PR Manager GG. Nadal gadu-gadu to synonim komunikatora, określenie potocznej pogadanki, rozmowy między znajomymi. Gadu-Gadu to też nazwa portalu. Z pewnością jednak w zakresie nowej zintegrowanej platformy chcemy posługiwać się krótkim, czytelnym GG. Po prostu.
O nowej wersji komunikatora pisaliśmy kilka dni temu, według zapewnień ma być prostszy w obsłudze i bardziej przyjazny. Pojawi się również w wersji na system OS X.
Obecnie z GG korzysta ok. 6 milionów użytkowników miesięcznie.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!