Jak informuje Polska Agencja Prasowa za redakcją rosyjskiego „Kommiersant”, trwają rozmowy pomiędzy właścicielami Naszej-Klasy i Gadu-Gadu na temat ewentualnego połączenia obu firm. Doniesień tych nie komentują przedstawiciele firm.
Rosyjska firma DST (Digital Sky Technology), posiadająca ponad 75 proc. udziałów w Naszej-Klasie ma prowadzić negocjacje ze spółką Naspers, która jest właścicielem Gadu-Gadu. Ta ostatnia ma przeprowadzać wstępne badania prawne i finansowe, poprzedzające połączenie (due diligence) z holdingiem Forticom, należącym do DST, posiadającym udziały w kilku serwisach (m.in. Nasza-Klasa, Odnoklassniki.ru, One.lt i One.lv).
Według ekspertów połączenie Naszej-Klasy i Gadu-Gadu uprości przekonywanie reklamodawców, a obniżenie kosztów (chociażby wynikających z połączenia sprzedaży i uniknięcia tych samych prac) pozytywnie odbije się na dochodowości biznesu, pisze „Kommiersant”.
Dyrektor generalny DST Jurij Milner odmówił „Kommiersantowi” komentarza, nie udzielił go również Naspers. Polscy przedstawiciele Naszej-klasy oraz Gadu-Gadu także odmawiają komentowania tych doniesień.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!