Od października sieć partnerska Gamellon poszerzyła swój dział sprzedaży, którym kieruje teraz Weronika Krzymińska pełniąc funkcję head of sales. Do zespołu dołączyła również Marcelina Woźniak jako senior sales manager.
Gamellon to tematyczna sieć partnerska Youtube, skupiająca się na tematyce gamingu. Powstała w 2015 roku i liczy ponad 100 kanałów, które oglądane są stale przez 19 mln subskrybentów. Zadaniem nowych osób w zespole będzie przede wszystkim koordynacja współpracy z kluczowymi klientami, nadzór pracy działu client service oraz pozyskiwanie nowych kampanii marketingowych.
Gamellon to ponad 100 kanałów, w tym 5 posiadających ponad milion subskrypcji, a dwóch twórców, Blowek i Stuu, są w pierwszej piątce najbardziej zasięgowych youtuberów w Polsce. Cała sieć MCN jest oglądana regularnie przez 19 mln subskrybentów i generuje 150 mln wyświetleń filmów miesięcznie. Tylko w tym roku udało nam się pozyskać ponad czterdzieści nowych kanałów, dlatego też rozbudowa działu sprzedaży była konieczna, aby skutecznie koordynować współprace z klientami oraz pozyskiwać nowe kampanie – wyjaśnił Adam Semik, prezes Gamellon.
Weronika Krzymińska jako head of sales odpowiadać będzie za dalszy rozwój działu sprzedaży i koordynację jego pracy. Krzymińska jest związana z branżą od 2013 roku – wcześniej pracowała w dziale sprzedaży w portalu naEKRANIE.pl oraz w LifeTube.
Marcelina Woźniak będzie odpowiadać w Gamellon za wsparcie proaktywnej sprzedaży oraz podtrzymywanie relacji z obecnymi i nowymi klientami. Poprzednio przez dwa lata współpracowała z LifeTube na stanowisku sales executive, gdzie odpowiadała za koordynację projektów takich jak Wedel, McDonald’s, Ubisoft i Disney. Wcześniej pracowała w agencji public relations 24/7 Communications.
Krzymińska i Woźniak współtworzyły również eventy dla fanów YouTube, takie jak Orange Video Fest oraz Nju Winter Games. Krzymińska jest laureatką wyróżnienia w kategorii Social Media (12. edycja nagród Złote Spinacze) za pierwszy internetowy talent show na YouTube “Można Inaczej”.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.