Gandalf prowadzi do Skarbu Inteligo

Opublikowano: 12 lutego 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

12 lutego br. rozpoczyna się wielka akcja promocyjna filmu „Władca Pierścieni – Drużyna Pierścienia”. Partnerami tej akcji są: lider bankowości bezpośredniej – konto Inteligo, wiodąca światowa sieć restauracji – Pizza Hut oraz Warner Bros. Poland. Promocja niezwykłego hitu filmowego zaplanowana jest na niespotykaną dotąd w Polsce skalę.

Ekranizacja kultowej książki J.R.R. Tolkiena wsparta będzie najmocniejszą w Polsce kampanią reklamową oraz wielkim konkursem organizowanym przez „konto pierścienia” – konto Inteligo oraz Pizza Hut. Niespotykana dotąd kampania promocyjna obejmuje między innymi reklamę telewizyjną, zewnętrzną, prasową oraz Internet. Łączna wartość kampanii przekroczy 3 mln zł, co stawia „Władcę Pierścieni” na należnym mu pierwszym miejscu wśród polskich premier. W specjalnym konkursie promocyjnym można w sumie wygrać aż 300 000 zł i jedną z pięciu tygodniowych dwuosobowych wycieczek do Hollywood i wiele cennych nagród rzeczowych. Zasady konkursu przedstawi telewidzom najpotężniejszy mag Śródziemia – potężny Gandalf.

„Konto Inteligo po raz kolejny współorganizuje nowatorską akcję na niespotykaną dotąd skalę. Rozpoczynająca się właśnie zabawa z pewnością przysporzy wielu emocji wszystkim miłośnikom powieści Tolkiena oraz posiadaczom (obecnym i przyszłym) konta pierścienia – konta Inteligo. Wysokie wygrane, możliwość zdobycia cennej nagrody każdego dnia oraz szansa na podwojenie nagrody pieniężnej z pewnością podkreślają wyjątkowość promocji Inteligo oraz Pizza Hut.” – powiedział Artur Więckowski, Dyrektor Marketingu Inteligo Financial Services S.A.

Aby wziąć udział w promocji, a następnie wygrać jedną z cennych nagród, wystarczy tylko spełnić jeden z trzech prostych warunków: otworzyć konto Inteligo, zakupić bilet na film „Władca Pierścieni” lub kupić pizzę w restauracji Pizza Hut. Każdy, kto kupi bilet na film lub zamówi pizzę otrzyma specjalną mapę promocji. Mapa poprowadzi każdego do restauracji, kina i Inteligo. W losowaniu bierze udział każdy, kto rozpocznie tę podróż, jednak największe szanse na główne wygrane daje ukończenie wszystkich trzech „etapów” wyprawy.

Dla fanów Tolkiena przygotowano także specjalną grę SMS-ową, w której można wygrać codziennie 500 zł, a co tydzień 5,000 zł oraz dodatkowe nagrody rzeczowe.

Szczególnie mocno premiowani są aktywni posiadacze kont Inteligo – jeśli którąkolwiek z nagród wygra jeden z nich, nagroda ulegnie podwojeniu. W ten sposób aktywni klienci Inteligo mogą co dzień wygrać aż 1000 zł, co tydzień aż 10,000 zł, a Nagroda Główna zostanie dla nich podwyższona aż do 100,000 zł.

„Nasi Klienci przyzwyczaili się już do tego, że na swoich kontach zarabiają co najmniej dwa razy więcej niż w zwykłych bankach.” – mówi Więckowski – „Podwojenie nagród jest tego logiczną konsekwencją.”

Ponadto każdy posiadacz konta Inteligo, który zapłaci w trakcie promocji za swoje zamówienie w restauracji Pizza Hut kartą Inteligo Visa Electron otrzyma gratis specjalny deser Władcy Pierścieni.

W telewizji pojawił się już pierwszy „magiczny” zwiastun promocji – reklamówka, w której sam Gandalf zaprasza nas na wielką wyprawę, przez którą poprowadzi nas Mapa, dzięki której będziemy mieli szansę zdobyć Skarb Inteligo – łącznie aż 300.000 zł. Szczegóły wyprawy będzie można poznać na stronach Inteligo i w restauracjach Pizza Hut już od wtorku – 12 lutego.

http://www.inteligo.pl
http://www.pizzahut.pl

Sylwester KozakGandalf prowadzi do Skarbu Inteligo

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.