12 lutego br. rozpoczyna się wielka akcja promocyjna filmu „Władca Pierścieni – Drużyna Pierścienia”. Partnerami tej akcji są: lider bankowości bezpośredniej – konto Inteligo, wiodąca światowa sieć restauracji – Pizza Hut oraz Warner Bros. Poland. Promocja niezwykłego hitu filmowego zaplanowana jest na niespotykaną dotąd w Polsce skalę.
Ekranizacja kultowej książki J.R.R. Tolkiena wsparta będzie najmocniejszą w Polsce kampanią reklamową oraz wielkim konkursem organizowanym przez „konto pierścienia” – konto Inteligo oraz Pizza Hut. Niespotykana dotąd kampania promocyjna obejmuje między innymi reklamę telewizyjną, zewnętrzną, prasową oraz Internet. Łączna wartość kampanii przekroczy 3 mln zł, co stawia „Władcę Pierścieni” na należnym mu pierwszym miejscu wśród polskich premier. W specjalnym konkursie promocyjnym można w sumie wygrać aż 300 000 zł i jedną z pięciu tygodniowych dwuosobowych wycieczek do Hollywood i wiele cennych nagród rzeczowych. Zasady konkursu przedstawi telewidzom najpotężniejszy mag Śródziemia – potężny Gandalf.
„Konto Inteligo po raz kolejny współorganizuje nowatorską akcję na niespotykaną dotąd skalę. Rozpoczynająca się właśnie zabawa z pewnością przysporzy wielu emocji wszystkim miłośnikom powieści Tolkiena oraz posiadaczom (obecnym i przyszłym) konta pierścienia – konta Inteligo. Wysokie wygrane, możliwość zdobycia cennej nagrody każdego dnia oraz szansa na podwojenie nagrody pieniężnej z pewnością podkreślają wyjątkowość promocji Inteligo oraz Pizza Hut.” – powiedział Artur Więckowski, Dyrektor Marketingu Inteligo Financial Services S.A.
Aby wziąć udział w promocji, a następnie wygrać jedną z cennych nagród, wystarczy tylko spełnić jeden z trzech prostych warunków: otworzyć konto Inteligo, zakupić bilet na film „Władca Pierścieni” lub kupić pizzę w restauracji Pizza Hut. Każdy, kto kupi bilet na film lub zamówi pizzę otrzyma specjalną mapę promocji. Mapa poprowadzi każdego do restauracji, kina i Inteligo. W losowaniu bierze udział każdy, kto rozpocznie tę podróż, jednak największe szanse na główne wygrane daje ukończenie wszystkich trzech „etapów” wyprawy.
Dla fanów Tolkiena przygotowano także specjalną grę SMS-ową, w której można wygrać codziennie 500 zł, a co tydzień 5,000 zł oraz dodatkowe nagrody rzeczowe.
Szczególnie mocno premiowani są aktywni posiadacze kont Inteligo – jeśli którąkolwiek z nagród wygra jeden z nich, nagroda ulegnie podwojeniu. W ten sposób aktywni klienci Inteligo mogą co dzień wygrać aż 1000 zł, co tydzień aż 10,000 zł, a Nagroda Główna zostanie dla nich podwyższona aż do 100,000 zł.
„Nasi Klienci przyzwyczaili się już do tego, że na swoich kontach zarabiają co najmniej dwa razy więcej niż w zwykłych bankach.” – mówi Więckowski – „Podwojenie nagród jest tego logiczną konsekwencją.”
Ponadto każdy posiadacz konta Inteligo, który zapłaci w trakcie promocji za swoje zamówienie w restauracji Pizza Hut kartą Inteligo Visa Electron otrzyma gratis specjalny deser Władcy Pierścieni.
W telewizji pojawił się już pierwszy „magiczny” zwiastun promocji – reklamówka, w której sam Gandalf zaprasza nas na wielką wyprawę, przez którą poprowadzi nas Mapa, dzięki której będziemy mieli szansę zdobyć Skarb Inteligo – łącznie aż 300.000 zł. Szczegóły wyprawy będzie można poznać na stronach Inteligo i w restauracjach Pizza Hut już od wtorku – 12 lutego.
http://www.inteligo.pl
http://www.pizzahut.pl
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.