W ramach ogólnopolskiej kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!”, której organizatorem jest Żywiec Zdrój S.A., portal Gazeta.pl uruchomił serwis edukacyjno-rozrywkowy „Wolę wodę”. Serwis adresowany jest do dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz ich rodziców.
W serwisie „Wolę wodę” rodzice przeczytają teksty poświęcone prawidłowym nawykom żywieniowym i dziecięcej diecie, mogą też skorzystać z konsultacji eksperta prowadzącego forum „Zdrowie małego dziecka”. Dla dzieci przygotowano gry flashowe, quizy i rebusy, komiks, kolorowanki i specjalny konkurs. Atrakcją dla rodziców i ich dzieci jest specjalna prezentacja multimedialna, wykonana przez firmę Ad Action, a także psychotesty i piosenka do wspólnego śpiewania. Serwis „Wolę wodę” wspiera redakcyjnie eDziecko.pl. W sekcji „O programie” można znaleźć przygotowane przez Żywiec Zdrój S.A. informacje o akcji „Mamo, tato wolę wodę!”.
W kampanii reklamowej biorą również udział inne media Grupy Agory: „Gazeta Wyborcza”, miesięcznik „Dziecko”, bezpłatny dziennik „Metro”, sieć reklamowa Glossy Media i firma reklamy zewnętrznej AMS.
www.edziecko.pl/wolewode/0,0.html
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 10.06.2025 JEurope 2025
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!