W ramach ogólnopolskiej kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!”, której organizatorem jest Żywiec Zdrój S.A., portal Gazeta.pl uruchomił serwis edukacyjno-rozrywkowy „Wolę wodę”. Serwis adresowany jest do dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz ich rodziców.
W serwisie „Wolę wodę” rodzice przeczytają teksty poświęcone prawidłowym nawykom żywieniowym i dziecięcej diecie, mogą też skorzystać z konsultacji eksperta prowadzącego forum „Zdrowie małego dziecka”. Dla dzieci przygotowano gry flashowe, quizy i rebusy, komiks, kolorowanki i specjalny konkurs. Atrakcją dla rodziców i ich dzieci jest specjalna prezentacja multimedialna, wykonana przez firmę Ad Action, a także psychotesty i piosenka do wspólnego śpiewania. Serwis „Wolę wodę” wspiera redakcyjnie eDziecko.pl. W sekcji „O programie” można znaleźć przygotowane przez Żywiec Zdrój S.A. informacje o akcji „Mamo, tato wolę wodę!”.
W kampanii reklamowej biorą również udział inne media Grupy Agory: „Gazeta Wyborcza”, miesięcznik „Dziecko”, bezpłatny dziennik „Metro”, sieć reklamowa Glossy Media i firma reklamy zewnętrznej AMS.
www.edziecko.pl/wolewode/0,0.html
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.