Gazeta.pl przez Gadu-Gadu

Opublikowano: 15 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Użytkownicy Gadu-Gadu mogą otrzymywać bezpośrednio na swój komunikator powiadomienia o najświeższych informacjach publikowanych w portalu Gazeta.pl. Gazeta.pl wspólnie z komunikatorem Gadu-Gadu uruchomiła rozszerzoną funkcję subskrypcji informacji. Wprowadzeniu usługi towarzyszy kampania reklamowa na stronach Gazeta.pl

Każdy z użytkowników komunikatora Gadu-Gadu może w prosty sposób włączyć opcję otrzymywania powiadomień o najnowszych informacjach portalu Gazeta.pl prosto na swój nr GG.

Aby otrzymywać najświeższe informacje prosto na swój numer GG wystarczy dodać do swojej listy kontaktów w komunikatorze nr portalu Gazeta.pl – GG:500. Następnie odwiedzając stronę http://mojageneracja.pl/gg500 można wybrać interesujące kanały informacyjne takie jak: sport, gospodarka, moda, ale także wiadomości z serwisów Plotek.pl, Bryla.pl, Infomuzyka.pl i wiele innych.

Technologia subskrypcji oparta jest na tzw. systemie bota informacyjnego, który w sposób automatyczny odpowiada na zadane pytanie i agreguje treści.

Hanna LaskowskaGazeta.pl przez Gadu-Gadu

Gazeta.pl przez Gadu-Gadu

Opublikowano: 20 czerwca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Użytkownicy Gadu-Gadu od dziś mogą otrzymywać najnowsze, wybrane przez siebie wiadomości z portalu Gazeta.pl wprost na swój komunikator GG. Dzięki wspólnemu projektowi Gazeta.pl i Gadu-Gadu, komunikator pełnić będzie również funkcję nowoczesnego dystrybutora informacji. O ich tematyce decyduje sam internauta.
Aby skorzystać z bezpłatnej oferty otrzymywania informacji, wystarczy dodać do swojej listy kontaktów w komunikatorze Gadu-Gadu specjalny numer GG:500. Użytkownik pisząc na numer 500 specjalne komendy, otrzyma najświeższe informacje z interesującej go dziedziny. Obecnie dostępna jest już opcja odpytywania, dzięki której użytkownik po wpisaniu w okno dialogowe nazwy interesującej go kategorii, otrzyma wybraną przez siebie ilość informacji z danego zakresu.

– To może nie rewolucja na rynku mediów, ale bezsprzecznie możemy mówić o innowacji, która w wygodny dla Internautów sposób pomoże dostarczać im wysokosprofilowaną informację w wybranym przez nich czasie. Forma komunikacji jest najbardziej przyjazna ze wszystkich rozwiązań dostępnych obecnie na rynku dostarczania wiadomości – mówi Maciej Wicha, dyrektor serwisów informacyjnych i społecznościowych w Pionie Internet Agory.

Lista kategorii obejmuje obecnie m. in. Wiadomości, Sport, Gospodarka, Auto-Moto czy Modę. Pełna lista dostępnych kategorii znajduje się pod adresem http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,4216919.html

– Z Gadu-Gadu korzysta już 6 milionów osób, a więc co drugi polski internauta. GG to już standard komunikacji a dzięki opracowywanym nowym technologiom, komunikator staje się skutecznym narzędziem dystrybucji treści – mówi Krzysztof Szalwa z zarządu Gadu-Gadu S.A., producenta komunikatora.

Usługa zostanie wkrótce wzbogacona o opcję automatycznego powiadamiania, działającą na zasadzie subskrypcji. Dzięki niej użytkownik będzie codziennie otrzymywał określoną porcję bieżących informacji z wybranej przez siebie kategorii.

Sylwester KozakGazeta.pl przez Gadu-Gadu

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.