Użytkownicy Gadu-Gadu mogą otrzymywać bezpośrednio na swój komunikator powiadomienia o najświeższych informacjach publikowanych w portalu Gazeta.pl. Gazeta.pl wspólnie z komunikatorem Gadu-Gadu uruchomiła rozszerzoną funkcję subskrypcji informacji. Wprowadzeniu usługi towarzyszy kampania reklamowa na stronach Gazeta.pl
Każdy z użytkowników komunikatora Gadu-Gadu może w prosty sposób włączyć opcję otrzymywania powiadomień o najnowszych informacjach portalu Gazeta.pl prosto na swój nr GG.
Aby otrzymywać najświeższe informacje prosto na swój numer GG wystarczy dodać do swojej listy kontaktów w komunikatorze nr portalu Gazeta.pl – GG:500. Następnie odwiedzając stronę http://mojageneracja.pl/gg500 można wybrać interesujące kanały informacyjne takie jak: sport, gospodarka, moda, ale także wiadomości z serwisów Plotek.pl, Bryla.pl, Infomuzyka.pl i wiele innych.
Technologia subskrypcji oparta jest na tzw. systemie bota informacyjnego, który w sposób automatyczny odpowiada na zadane pytanie i agreguje treści.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.