Portal Gazeta.pl został partnerem konkursu na Nową Społeczność Roku, w którym walka toczy się o tytuł najciekawszej społeczności w Internecie.
Konkurs na Nową Społeczność Roku skierowany jest do osób, które za pomocą Internetu chcą rozwijać swoje zainteresowania i nawiązywać kontakty z osobami dzielącymi wspólne pasje. Organizatorzy zapewniają niezbędne narzędzia do tworzenia i personalizowania serwisu społecznościowego – wszystko czego potrzebują uczestnicy to konto e-mail i podstawowa znajomość internetu.
„Do konkursu na Nową Społeczność Roku przystępuje coraz więcej ciekawych społeczności. Ich obecność i charakter potwierdza, że trafiamy do osób z pomysłami i pasją – cieszymy się zatem, że Gazeta.pl postanowiła wesprzeć naszą inicjatywę” – mówi Jakub Górnicki, szef mixxt.pl, jeden z pomysłodawców konkursu – „Pomysł konkursu zrodził się z przekonania, że mniejsze społeczności powstające na skutek wspólnych zainteresowań czy problemów, są znacznie ciekawsze i posiadają więcej realnych cech społeczności, niż popularne w mediach, komercyjne serwisy”.
W jury, które wybierze najciekawszą społeczność, oprócz przedstawicieli organizatorów i partnerów zasiądą: sławny podróżnik i reporter Jacek Pałkiewicz, zastępczyni redaktor naczelnej polskiej edycji miesięcznika Elle, Monika Stukonis, zdobywca Paszportu Polityki, pisarz i reżyser Sławomir Shuty oraz jeden z czołowych polskich blogerów, Maciej Budzich (mediafun).
W walce o zwycięstwo w konkursie, pod uwagę brane będą zarówno liczne, spektakularne grupy, jak i małe, lokalne społeczności zajmujące się codziennymi sprawami. Jury wybierze najbardziej kreatywne i najdynamiczniej rozwijające się społeczności utworzone w serwisie mixxt.pl – współorganizatora konkursu. Uczestnicy konkursu uzyskają dostęp do całej palety narzędzi, dzięki którym będą mogli dostosować, uatrakcyjnić i promować swoją społeczność, zapraszając nowych członków, dzieląc się z nimi zdjęciami, muzyką i filmami, a także organizować ankiety i prowadzić forum.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.