GazetaPraca.pl w nowej odsłonie

Internetowa platforma kariery GazetaPraca.pl zaprezentowała 17. lipca nową wersję serwisu. Poza zmienioną szatą graficzną wśród nowości znalazły się m. in. ulepszona wyszukiwarka ofert pracy, nowe konto użytkownika oraz dedykowane centrum prasowe Press.GazetaPraca.pl.
– Ewolucja serwisu to naturalny efekt rosnącego zainteresowania platformami, które oferują nie tylko pośrednictwo w procesie rekrutacyjnym, ale również towarzyszą pracownikom i pracodawcom w życiu zawodowym. Pracując nad nową wersją serwisu GazetaPraca.pl mieliśmy na uwadze zarówno zwiększenie efektywności rekrutacyjnej jak i wysoką jakość prezentowanych treści – mówi Dorota Bachman, dyrektor serwisów rekrutacyjnych Agory.

W nowej GazetaPraca.pl znalazły się cztery sekcje tematyczne. Nowością jest sekcja „Wiadomości”, poświęcona w całości aktualnościom z rynku pracy i stanowiąca kompendium wiedzy na jego temat. Prezentowane w niej są najnowsze informacje, raporty, analizy ekspertów, ale również rozbudowane formy publicystyczne, jak reportaże, wywiady oraz cykle tematyczne poświęcone sytuacji pracowników i pracy w polskich firmach.

Kolejna sekcja, „Centrum kariery” gromadzi bogate zasoby poradnikowe GazetaPraca.pl, w których internauci znajdą m. in. informacje o kodeksie pracy, testy, sekcje związane z samorozwojem, informacje o wynagrodzeniach oraz o tym, jak z sukcesem przejść przez proces rekrutacyjny. Informacje dla poszukujących pracy zostają w sekcji “Praca za granicą”, natomiast dedykowaną sekcję zyskali studenci – propozycje stażów i praktyk oraz cenne informacje dla rozpoczynających życie zawodowe młodzi ludzie znajdą w sekcji „Praca dla studentów”.

W nowym serwisie znajdzie się również grupa blogów eksperckich, poświęconych między innymi zarobkom, samorozwojowi, oraz nauce języka angielskiego. Każdy blog prowadzony będzie przez ekspertów z danej dziedziny, wśród których znajdą się m.in. specjaliści z AG Test HR.

Zmianom w serwisie towarzyszy wprowadzenie nowej platformy ogłoszeniowej, opracowanej specjalnie na potrzeby GazetaPraca.pl. Dzięki temu użytkownicy otrzymali precyzyjną wyszukiwarkę ogłoszeń, z filtrem pozwalającym na zawężanie wyników oraz nowe konto użytkownika, pozwalające m. in. w łatwy sposób przygotować atrakcyjne CV oraz monitorować poziom zainteresowania pracodawców indywidualnym kontem pracownika.

– Wprowadzone zmiany pozwolą pracodawcom zwiększyć liczbę aplikacji na ogłoszenia rekrutacyjne, a poszukującym pracy ułatwią dotarcie do interesujących ofert zatrudnienia – komentuje dr Dorota Bachman.

Równocześnie z nową wersją serwisu uruchomione zostało centrum prasowe Press.GazetaPraca.pl dedykowane mediom, partnerom GazetaPraca.pl oraz firmom i organizacjom HR, którzy znajdą tu najświeższe informacje dotyczące GazetaPraca.pl i serwisów rekrutacyjnych, archiwum wiadomości prasowych, raporty, prezentacje i materiały wideo.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry