Generacja Gadu-Gadu rośnie

Opublikowano: 10 czerwca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Generacja Gadu-Gadu stworzona została specjalnie dla kilkumilionowej grupy użytkowników najpopularniejszego polskiego komunikatora Gadu-Gadu. Pod adresem http://generacja.gadu-gadu.pl można dołączyć do istniejących już grup tematycznych lub też stworzyć własną i poznawać nowych znajomych.

W ciągu zaledwie 3 tygodni zapisało się w portalu blisko 56 tysięcy użytkowników. Założyli oni ponad 4 tysiące grup, w których można porozmawiać niemal na każdy temat, wymienić opinie, kontakty, informacje, prowadzić dyskusje w większych grupach. Portal podzielony jest na kategorie: Hobby, Kibice, Klasa, Fachowcy, Języki, We Dwoje, na które składają się szczegółowe podgrupy. Tematyka uzależniona jest tylko od pomysłodawców użytkowników.

Jednym z najczęściej odwiedzanych działów jest Hobby, w którym użytkownicy stworzyli już blisko 2 tysiące grup m.in. o podróżach, numizmatyce, nurkowaniu i wielu innych. Najliczniejsze grupy dotyczą muzyki, komputerów, filmów i sportu. W dziale Kibice można dołączyć do grup sympatyków nie tylko polskich drużyn sportowych – znajdziemy tutaj zarówno zagorzałych zwolenników zespołu Chicago Bulls, jak i czteroligowej piłkarskiej Skawy Wadowice. W dziale We Dwoje z łatwością nawiążemy kontakt z osobą, która również szuka sympatii lub po prostu luźnej znajomości. W rubryce Klasa użytkownicy założyli ponad tysiąc grup z podziałem na szkoły.

W ten sposób można 'przenieść się w czasie' i odnowić kontakt ze znajomymi ze szkolnej ławy sprzed lat. W dziale Języki utworzono już blisko sto grup, w których możemy porozmawiać z osobami interesującymi się nie tylko tak popularnymi językami obcymi, jak angielski i niemiecki, ale również japoński, chiński a nawet macedoński. Jeśli szukamy porady specjalisty, warto zajrzeć do grupy Fachowcy, do której zapisało się już ponad dwa tysiące osób.

Najliczniejsze obecnie podgrupy to informatycy i graficy. Z łatwością również zasięgniemy tutaj opinii psychologa, nauczyciela i prawnika, a także znajdziemy kogoś, kto pomoże w przeprowadzce.

Jednym z wielu udogodnień serwisu jest informacja, kto jest on-line, dzięki temu wiadomo, z kim możemy w danej chwili porozmawiać. Bez względu na porę dnia i nocy możliwe jest nawiązanie rozmowy z osobą, która interesuje się tym samym, co my. Teraz jest to o wiele prostsze.

– Sukces Generacji Gadu-Gadu i tempo, w jakim rejestrują się w niej nowe osoby, potwierdził nasze wcześniejsze opinie: użytkownicy GG, a jest ich blisko pięć milionów, potrzebowali takiej platformy wymiany kontaktów – mówi Piotr Pokrzywa, wice-szef Gadu-Gadu.

http://generacja.gadu-gadu.pl

Sylwester KozakGeneracja Gadu-Gadu rośnie

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.