Generacja Gadu-Gadu

Opublikowano: 10 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Generacja Gadu-Gadu – to nowy serwis internetowy stworzony specjalnie dla kilkumilionowej grupy użytkowników najpopularniejszego polskiego komunikatora Gadu-Gadu. Pod adresem generacja.gadu-gadu.pl można dołączyć do istniejących już grup tematycznych lub też stworzyć własną i poznawać nowych znajomych. Serwis w wersji testowej został oficjalnie uruchomiony 9 maja br.

– Generację GG można porównać do miejsca, w którym spotykają się internauci, zostawiają informację o sobie, własnych zainteresowaniach oraz potrzebach, zapraszając w ten sposób innych do rozmowy, już za pomocą komunikatora – mówi Krzysztof Szalwa, szef Gadu-Gadu.

Generacja Gadu-Gadu podzielona jest na kategorie – Hobby, Kibic, Klasa, Fachowcy, Języki Obce, We Dwoje, na które składają się szczegółowe podgrupy. Podział tematyczny ułatwia znalezienie osób o podobnych zainteresowaniach, tych popularnych (np. nauka języków obcych) i tych rzadziej spotykanych (np. skoki na bungee). Tematyka grup będzie stale rozwijana, a o ich ilości decydować będą sami użytkownicy. Każdy może w prosty i szybki sposób stworzyć własną grupę i zapraszać do dyskusji.

Jednym z wielu udogodnień serwisu jest informacja, kto jest on-line, dzięki temu wiadomo, z kim możemy w danej chwili porozmawiać. Bez względu na porę dnia i nocy możliwe jest nawiązanie rozmowy z osobą, która interesuje się tym samym, co my. Teraz jest to o wiele prostsze.

– Utworzenie serwisu to naturalna konsekwencja rozwoju komunikatora GG, który w tym roku obchodzi 5. rocznicę swojego powstania. Przez ten okres czasu GG zgromadziło już blisko 5-milionową grupę użytkowników – to oni tworzą Generację GG. Oddajemy do ich dyspozycji miejsce, w którym mogą się wzajemnie poznawać, dzielić wrażeniami a także pomagać – dodaje Piotr Pokrzywa, V-ce Prezes Zarządu spółki SMS-Express.com, operatora GG.

http://generacja.gadu-gadu.pl

Sylwester KozakGeneracja Gadu-Gadu

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.