Agencja GENESIS PR otrzymała nagrodę Złoty Spinacz 2007 za kampanię wprowadzającą markę InPost na polski rynek usług pocztowych. Statuetkę przyznano w kategorii PR Korporacyjny, ex aequo z firmą Partner of Promotion. Konkurs jest organizowany corocznie przez Związek Firm Public Relations.
Kampania PR prowadzona przez GENESIS PR nieprzerwanie od czerwca 2006 roku miała na celu wprowadzenie marki InPost na polski rynek usług pocztowych oraz edukowanie odbiorców w zakresie liberalizacji na tym rynku. W wyniku długoterminowych działań PR InPost jest obecnie największym, niezależnym operatorem pocztowym w Polsce i najsilniejszą konkurencją dla Poczty Polskiej. Marka InPost kojarzy się z przełamaniem monopolu Poczty, jest szeroko rozpoznawana przez Polaków, aż 26% przedsiębiorców korzysta z usług InPost.
Osobami odpowiedzialnymi za realizację kampanii w GENESIS PR były: Monika Wlaźniak i Urszula Głowicka (obie na stanowisku account manager).
Celem konkursu „Złote Spinacze” jest podnoszenie standardów i zwiększanie profesjonalizmu branży PR przez promowanie najlepszych projektów realizowanych w kraju. Konkurs „Złote Spinacze” ma charakter otwarty. Kierowany jest do agencji PR, działów PR i komunikacji firm i instytucji, organów samorządowych, organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.