Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. , spółka zależna Alcatela ogłosiła, iż Genesys Voice Portal został wyróżniony nagrodą ’Najlepsza Funkcjonalność Contact Center’, (’Best Contact Center Functionality’) podczas tegorocznej konferencji dostawców rozwiązań głosowych AVIOS oraz SpeechTEK Spring EXPO.
Stowarzyszenie AVIOS, (Applied Voice Input/Output Society), wręczyło nagrody 10 firmom w ośmiu kategoriach uznając w ten sposób ich nadzwyczajne osiągnięcia w zakresie rozwiązań głosowych. Członkowie jury konkursu wyróżnili Genesys Voice Portal za innowację i technologiczną doskonałość, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości łączenia samoobsługi głosowej z transakcjami z udziałem agenta. Jest to kolejna nagroda, jaką to rozwiązanie firmy Genesys otrzymało w ostatnim czasie. Kilka miesięcy wcześniej Genesys Voice Portal został uhonorowany nagrodą magazynu „Customer Interaction Solutions”.
'Aktualne wyróżnienie to potwierdzenie jakości i znaczenia proponowanych przez Genesys innowacji’ – mówi Mariusz Cyganek, Genesys Country Manager Polsce – „Rozwiązania głosowe wiodących dostawców, takich jak nasza firma, umożliwiają klientom rozwinięcie bardziej konkurencyjnych i wizjonerskich strategii umożliwiających sprostanie wyzwaniom przyszłości.”
Oparte na standardach rozwiązanie Genesys Voice Portal używa technologii VoiceXML do zautomatyzowanej samoobsługi znoszącej ograniczenia tradycyjnego IVR poprzez umożliwienie klientom dostępu do informacji zawartej na stronach www z dowolnego telefonu. Genesys Voice Portal oferuje firmom korzystne kosztowo rozwiązanie, w ramach którego klienci firmy mają dostęp do samoobsługi głosowej a także możliwość łatwego przekierowania połączenia do agenta, w przypadku, gdy okaże się to konieczne. Rozwiązanie jest idealne dla szerokiego spektrum transakcji, takich jak np. sprawdzanie stanu konta, przelewanie środków finansowych, sprawdzanie rozkładu lotów, zamawianie produktów i usług.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.