Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. , spółka zależna Alcatela ogłosiła, iż Genesys Voice Portal został wyróżniony nagrodą ’Najlepsza Funkcjonalność Contact Center’, (’Best Contact Center Functionality’) podczas tegorocznej konferencji dostawców rozwiązań głosowych AVIOS oraz SpeechTEK Spring EXPO.
Stowarzyszenie AVIOS, (Applied Voice Input/Output Society), wręczyło nagrody 10 firmom w ośmiu kategoriach uznając w ten sposób ich nadzwyczajne osiągnięcia w zakresie rozwiązań głosowych. Członkowie jury konkursu wyróżnili Genesys Voice Portal za innowację i technologiczną doskonałość, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości łączenia samoobsługi głosowej z transakcjami z udziałem agenta. Jest to kolejna nagroda, jaką to rozwiązanie firmy Genesys otrzymało w ostatnim czasie. Kilka miesięcy wcześniej Genesys Voice Portal został uhonorowany nagrodą magazynu „Customer Interaction Solutions”.
'Aktualne wyróżnienie to potwierdzenie jakości i znaczenia proponowanych przez Genesys innowacji’ – mówi Mariusz Cyganek, Genesys Country Manager Polsce – „Rozwiązania głosowe wiodących dostawców, takich jak nasza firma, umożliwiają klientom rozwinięcie bardziej konkurencyjnych i wizjonerskich strategii umożliwiających sprostanie wyzwaniom przyszłości.”
Oparte na standardach rozwiązanie Genesys Voice Portal używa technologii VoiceXML do zautomatyzowanej samoobsługi znoszącej ograniczenia tradycyjnego IVR poprzez umożliwienie klientom dostępu do informacji zawartej na stronach www z dowolnego telefonu. Genesys Voice Portal oferuje firmom korzystne kosztowo rozwiązanie, w ramach którego klienci firmy mają dostęp do samoobsługi głosowej a także możliwość łatwego przekierowania połączenia do agenta, w przypadku, gdy okaże się to konieczne. Rozwiązanie jest idealne dla szerokiego spektrum transakcji, takich jak np. sprawdzanie stanu konta, przelewanie środków finansowych, sprawdzanie rozkładu lotów, zamawianie produktów i usług.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.