Genesys Voice Portal znów nagrodzony

Opublikowano: 15 maja 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. , spółka zależna Alcatela ogłosiła, iż Genesys Voice Portal został wyróżniony nagrodą ’Najlepsza Funkcjonalność Contact Center', (’Best Contact Center Functionality') podczas tegorocznej konferencji dostawców rozwiązań głosowych AVIOS oraz SpeechTEK Spring EXPO.

Stowarzyszenie AVIOS, (Applied Voice Input/Output Society), wręczyło nagrody 10 firmom w ośmiu kategoriach uznając w ten sposób ich nadzwyczajne osiągnięcia w zakresie rozwiązań głosowych. Członkowie jury konkursu wyróżnili Genesys Voice Portal za innowację i technologiczną doskonałość, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości łączenia samoobsługi głosowej z transakcjami z udziałem agenta. Jest to kolejna nagroda, jaką to rozwiązanie firmy Genesys otrzymało w ostatnim czasie. Kilka miesięcy wcześniej Genesys Voice Portal został uhonorowany nagrodą magazynu „Customer Interaction Solutions”.

'Aktualne wyróżnienie to potwierdzenie jakości i znaczenia proponowanych przez Genesys innowacji' – mówi Mariusz Cyganek, Genesys Country Manager Polsce – „Rozwiązania głosowe wiodących dostawców, takich jak nasza firma, umożliwiają klientom rozwinięcie bardziej konkurencyjnych i wizjonerskich strategii umożliwiających sprostanie wyzwaniom przyszłości.”

Oparte na standardach rozwiązanie Genesys Voice Portal używa technologii VoiceXML do zautomatyzowanej samoobsługi znoszącej ograniczenia tradycyjnego IVR poprzez umożliwienie klientom dostępu do informacji zawartej na stronach www z dowolnego telefonu. Genesys Voice Portal oferuje firmom korzystne kosztowo rozwiązanie, w ramach którego klienci firmy mają dostęp do samoobsługi głosowej a także możliwość łatwego przekierowania połączenia do agenta, w przypadku, gdy okaże się to konieczne. Rozwiązanie jest idealne dla szerokiego spektrum transakcji, takich jak np. sprawdzanie stanu konta, przelewanie środków finansowych, sprawdzanie rozkładu lotów, zamawianie produktów i usług.

http://www.genesyslab.com

Sylwester KozakGenesys Voice Portal znów nagrodzony

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.