Firma Genesys Telecommunications Laboratories należąca do grupy Alcatel-Lucent poinformowała, że specjalizująca się w badaniach rynku firma Gartner umieściła Genesys w kwadrancie liderów w nowym raporcie, zatytułowanym „Magiczny Kwadrant dla Systemów IVR oraz Portali Głosowych dla przedsiębiorstw, 2008”. Raport został opublikowany 20 lutego 2008 r., a jego autorami są Steve Cramoysan oraz Ritach Costello.
Firma Gartner opisuje sprzedawców w kwadrancie liderów, jako wysoce efektywnych z mocną ofertą przygotowaną w odpowiedzi na potrzeby konsumentów, posiadających istotny udział w rynku, obszerny zasięg geograficzny, jasną wizję rozwoju w sektorze samoobsługi oraz sprawdzoną ofertę systemów IVR. Są dobrze pozycjonowani ze swoją aktualną ofertą produktów oraz są chętni do osobistego dostarczania najlepszych produktów. W swoim otoczeniu posiadają licznych partnerów, którzy dostarczają aplikacje odpowiedzi głosowych, jak również narzędzia oraz usługi dla ich platform. Zazwyczaj mają mocną ofertę dla Contact Center zintegrowaną z innymi platformami. Liderzy nie zawsze oferują najlepsze z możliwych rozwiązań dla każdego poszczególnego klienta, jednak w większości ich produkty mają ustaloną pozycję z pewnymi rzadkimi wyjątkami. Dodatkowo zapewniają rozwiązania, które objęte są relatywnie niskim ryzykiem.
„Przybywa coraz więcej firm, które koncentrują się na kreowaniu wspaniałych doświadczeń wśród swoich klientów, kreując świetne samoobsługowe środowisko – jest to część strategii zapobiegająca frustracji wśród klientów. Genesis kontynuuje rozwijanie swojej pozycji lidera na rynku IVR oraz wchodzi na rynek portali głosowych”- powiedział Brian Bischoff vice prezes światowego sprzedawcy platform głosowych firmy Genesys Telecommunications Laboratories.
„Platforma Głosowa Genesys jest kluczowym elementem pomagającym przedsiębiorcom w dostarczaniu odpowiedniej mieszanki zintegrowanej obsługi i samoobsługi, wychodząc tym samym naprzeciw potrzebom dynamicznego środowiska klientów korzystających z ich usług.” – dodaje Brian Bischoff
Według Gartner’a wzrasta ilość organizacji korzystających z rozwiązań opartych na standardach Internetowych oraz architekturze portali głosowych. Najważniejsi sprzedawcy ulepszają integrację pomiędzy głosową samoobsługą a pracą konsultantów oraz redukują zawiłość rozwoju rozwiązań operacyjnych.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!