GetResponse – darmowy email marketing w polskiej wersji językowej

Przez całe lato marketerzy mogą prowadzić darmowe kampanie email marketingowe, korzystając z polskiej wersji językowej GetResponse – jednej z popularniejszych platform do email marketingu na rynku amerykańskim.

GetResponse to serwis oferujący praktyczne i multimedialne rozwiązania, pozwalające prowadzić kampanie email marketingowe. Przez lato polscy marketerzy mogą za darmo korzystać ze wszystkich funkcjonalności platformy m.in. z ponad 300 szablonów newsletterów, automatyzacji wysyłek, video email marketingu, ankiet internetowych oraz narzędzi analitycznych, a także zarządzać bazą adresową do 1 000 subskrybentów, bez ograniczeń wysyłki.

Po ponad 10 latach odnoszenia sukcesów na rynkach zagranicznych, zarząd gdyńskiej firmy Implix Sp. z o. o. – właściciela GetResponse – zdecydował się uruchomić polską wersję językową usługi.

„Jesteśmy rdzennie polską firmą i cieszę się, że po sukcesach na rynkach zagranicznych wreszcie uruchamiamy polską wersję GetResponse. Udostępniamy polskim użytkownikom nie tylko naszą technologię, ale chcemy również dzielić się        z nimi naszym bogatym doświadczeniem i wiedzą z email marketingu.” – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix oraz twórca i pomysłodawca GetResponse.

Oferta GetResponse skierowana jest zarówno do korporacji, jak i przedsiębiorców z sektora MSP. Mogą z niej skorzystać również firmy i osoby, które prowadzą sprzedaż lub promocję w internecie i pragną zwiększyć zyski swojej działalności, jednocześnie zmniejszając koszty.

„Email marketing jest najbardziej dochodową formą marketingu. Z jednej złotówki zainwestowanej w kampanię email można otrzymać 45 PLN zwrotu. Pragniemy, aby nie tylko wielkie korporacje, ale także mali i średni przedsiębiorcy  przekonali się, jak skutecznym narzędziem jest email marketing. Dlatego na okres wakacji udostępniamy GetResponse polskim użytkownikom całkowicie za darmo, aby bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów mogli przekonać się jak proste i efektywne jest prowadzenie komunikacji marketingowej za pośrednictwem emaili.” – dodaje Szymon Grabowski.

Wraz z premierą polskiej  wersji GetResponse, firma ogłasza konkurs dla polskich klientów. Wśród użytkowników, którzy prześlą najciekawsze i najbardziej konstruktywne uwagi dotyczące działania platformy, zostanie rozlosowana nagroda w postaci rocznego, darmowego konta GetResponse pozwalającego realizować mailingi do 10 000 subskrybentów, bez ograniczeń wysyłki.

www.getresponse.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top