GetResponse, dostawca narzędzi online marketingowych, przygotował ofertę specjalną dla nowych użytkowników. Do końca listopada mogą oni kupić wybrane pakiety, w tym narzędzia marketing automation nawet o połowę taniej.
Blisko 80% firm wdrażających marketing automation w USA to małe i średnie firmy. W zeszłym roku ta liczba sięgnęła prawie 30 tys. Jak widać, inwestycja w marketing automation nie musi wiązać się z dużymi kosztami i nakładem pracy. Chcemy pokazać, że mniejsze firmy też mogą skorzystać wprowadzając automatyzację. Przy użyciu zaawansowanych, a jednocześnie prostych w użyciu narzędzi, mogą ze swoich biznesów „wyciągnąć” więcej, niż się wydaje – powiedział Daniel Brzeziński, vice prezes GetResponse.
Oferta GetResponse jest skierowana do nowych klientów, w tym do posiadaczy aktywnych kont testowych. Użytkownicy, którzy w listopadzie kupią konto PRO lub MAX, do końca roku mogą zyskać od 165zł do 2050zł, w zależności od wybranego pakietu. W ramach planów PRO i MAX zyskują dostęp m.in. do rozbudowanego pakietu landing pages, webinarów, funkcji multi-user oraz Marketing Automation – w tym także do dedykowanych narzędzi dla branży e-commerce.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.