GetResponse obsługuje PLAY w zakresie e-mail marketingu

Opublikowano: 3 października 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Firma GetResponse od lipca rozpoczęła współpracę z PLAY w zakresie e-mail marketingu.

getresponseWspółpraca obejmuje wysyłkę newslettera PLAY do grupy klientów operatora telekomunikacyjnego zainteresowanych nowościami technologicznymi i telekomunikacyjnymi.

PLAY jest kolejną cenioną marką, która współpracuje z GetResponse. Wśród klientów można wskazać również Apart, Big Star, Carrefour, DPD, Intercontinental, Interia.pl, Marriott Warszawa, Pernod Ricard Polska, TUI, AXA czy Meritum Bank.

Sylwester KozakGetResponse obsługuje PLAY w zakresie e-mail marketingu

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.