GetResponse promuje Marketing Automation podczas nadchodzących wydarzeń branżowych

GetResponse, dostawca usług email marketingowych i marketing automation, zaprezentuje nowe możliwości narzędzia podczas zbliżających się targów i konferencji branżowych nie tylko w Polsce.

getresponsePoświęciliśmy wiele pracy i uwagi na zbudowanie kompleksowego rozwiązania marketing automation. Dzięki niemu, klienci zyskują dostęp do zaawansowanej technologii, która pozwala zwiększenie konwersji, zwłaszcza przy użyciu modułu e-commerce. Łączymy zaawansowany backend z prostym w użyciu i przyjaznym interfacem. Myślę, że to rozwiązanie obrazuje trend, który widzimy na najważniejszych eventach branżowych: upraszczanie zaawansowanych technologicznie narzędzi, tak, aby użytkownik mógł z nich jak najwięcej ‘wycisnąć’ dla swojego biznesu – powiedział Daniel Brzeziński, wiceprezes GetResponse.

W tym roku ekspertów GetResponse będzie można spotkać podczas B2B Marketing Forum w Bostonie (18-21 października), na konferencji adTECH w Nowym Jorku (2-3 listopada) oraz na Russian Interactive Week w Moskwie (1-3 listopada). Na lokalnym rynku, firma GetResponse będzie obecna podczas wydarzeń takich jak: eCommerce Standard w Warszawie (29-30 września) Kongres eHandlu w Katowicach (25 października), Wolves Summit w Warszawie (25-26 października) oraz Targi eHandlu w Warszawie (9 listopada).

Wpisy promowane

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry