GetResponse wprowadza zaawansowaną segmentację odbiorców

Opublikowano: 21 października 2010. Kategoria: Rynek. Tagi:

GetResponse udostępnia zaawansowane narzędzie segmentacji odbiorców w oparciu o ich dane behawioralne, geograficzne oraz preferencje, ma to umożliwić marketerom generowanie nawet o 50% wyższych wyników kampanii email marketingowych.


„Według raportu MarketingSherpa segmentacja kampanii email marketingowych pozwala zwiększyć o 30% wskaźnik otwartych wiadomości i aż o 50% wskaźnik kliknięć. ” – mówi Szymon Grabowski, założyciel i prezes firmy Implix, właściciela GetResponse„Dlatego GetResponse wprowadza na rynek zaawansowane narzędzie, które pozwala tworzyć dynamiczne grupy subskrybentów i umożliwia dostosowanie treści wiadomości do indywidualnych zachowań i zainteresowań odbiorców. Wierzymy, że zaawansowana segmentacja odbiorców to kolejny krok w kierunku pomocy w optymalizacji działań email marketingowych.”

Użytkownicy GetResponse mają do dyspozycji trzy główne typy segmentacji – według danych behawioralnych, geograficznych, oraz preferencji odbiorców.

GetResponse wprowadza zaawansowaną segmentację odbiorców 1Segmentacja behawioralna pozwala tworzyć grupy odbiorców w oparciu o ich aktywność i reakcję na otrzymane wcześniej newslettery, np. otwarcie newslettera lub kliknięcie w konkretny link. Marketerzy mogą także segmentować subskrybentów według m.in. daty wysłania newslettera czy dodania do listy mailingowej.

Geosegmentacja umożliwia wydzielenie, na podstawie adresu IP, grup odbiorców według takich kryteriów, jak: państwo, region, miasto, kod pocztowy, a nawet szerokość i długość geograficzna.

Segmentacja w oparciu o preferencje pozwala grupować subskrybentów na podstawie informacji zebranych za pomocą formularzy zapisu oraz ankiet internetowych, takich jak: płeć, wiek, zainteresowania, odpowiedzi na pytania z ankiet. Zaawansowana Segmentacja Odbiorców dodatkowo umożliwia łączenie dowolnej ilości reguł i  tworzenie automatycznych filtrów, którym podlegają zarówno nowi jak i obecni subskrybenci.

Hanna LaskowskaGetResponse wprowadza zaawansowaną segmentację odbiorców

Podziel się!

O autorze

hania