Agencja Phygital marketingu Momentum Worldwide i Gadu-Gadu Network, podpisały umowę dotyczącą współpracy promocyjnej serwisu mikroblogowego Blip.pl.
W ramach umowy podpisanej przez obie firmy, podjęte zostaną wspólne działania promocyjne oraz public relations, dotyczących mikroblogingu, a także wykorzystywania tej formy komunikacji w promocji, kreacji wizerunku i budowie marek w Polsce. Pierwszym owocem współpracy ma być konkurs aktywizujący użytkowników serwisu Blip.pl, który rozpocznie się w najbliższym czasie. Obie firmy planują także podjąć wspólne działania prosprzedażowe, „ewangelizując” klientów i marki na polu niestandardowych kampanii reklamowych.
„W ostatnich miesiącach obserwujemy lawinowy wzrost zainteresowania serwisem Blip.pl zarówno wśród użytkowników indywidualnych, jak i wśród firm. Dlatego bardzo cieszę się, że udało nam się pozyskać partnera, który pomoże nam edukować firmy w zakresie wykorzystania marketingowego Blipa. Jest to zupełnie nowa dziedzina, która otwiera niespotykane w innych mediach możliwości interakcji i reagowania w czasie rzeczywistym”– mówi Marcin Jagodziński, Doradca Zarządu ds. Projektów Strategicznych GG Network.
„Nasza współpraca ma polegać na promowaniu idei mikroblogingu. Zarówno w Momentum Worldwide jak i w Gadu-Gadu wierzymy, że to świat marek, firm powinien wejść w dialog z konsumentami a mikroblogowanie znacząco wpływa na interakcję. Będąc przekonanym o potencjale mikroblogowania oraz biznesowych i trzymając rękę „na pulsie” zaczynamy pracę związaną z budową rynku.” – mówi Jacek Gadzinowski, Business Development Director w Momentum Worldwide.
Mikroblog to forma komunikacji polegająca na wysyłaniu wiadomości nieprzekraczających długością 160 znaków. Wiadomości na swojego mikrobloga można wysyłać za pomocą strony www po zalogowaniu się na stronie www.blip.pl, poprzez SMS lub komunikator internetowy. Wiadomości te mogą zawierać linki co ciekawych stron, filmów czy też można się podzielić ciekawymi zdjęciami. Jest to coraz popularniejsza forma informowania świata o tym, co akurat jest dla użytkownika istotne. Protoplasta mikroblogowania – amerykański serwis Twitter.com ma już ponad 17 milionów użytkowników, w tym wiele znanych gwiazd sportu, biznesu, dziennikarzy oraz aktorów czy piosenkarzy m.in takich jak Britney Spears, Shaq O’neal, Tony Hawk, Oprah Winfrey.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.