Startuje największa kampania reklamowa w historii komunikatora. Rozpocznie się na przełomie marca i kwietnia i promować będzie najnowsze wydanie GG.
GG przeszło gruntowne zmiany nie tylko w wyglądzie, ale przede wszystkim oferuje wiele nowych możliwości – w wersji na komputer, przeglądarkę i na telefon – zapewnia producent komunikatora. W lutym została wydana publiczna wersja testowa GG. Nową wersję można pobierać ze strony beta.gg.pl.
Kampania promuje GG w kilku osobnych odsłonach, jedną z nich jest hasło „Po prostu wszędzie”. To pierwsza w historii GG kampania z takim rozmachem. Zostanie ona przeprowadzana zarówno w serwisach GG Network (komunikator, portal, radio), jak i zewnętrznych, m.in. w: portalach Interia.pl, Onet.pl, Wp.pl, radiu Eska, sieciach kin Cinema City. Wartość cennikowa kampanii w drugim kwartale wyniesie 6 mln złotych.
Kampania została przygotowana przez dział marketingu i dział kreacji spółki GG Network.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...