GG z największą kampanią reklamową w historii

Opublikowano: 26 marca 2012. Kategoria: Rynek. Tagi:

Startuje największa kampania reklamowa w historii komunikatora. Rozpocznie się na przełomie marca i kwietnia i promować będzie najnowsze wydanie GG. 

GG z największą kampanią reklamową w historii 1GG przeszło gruntowne zmiany nie tylko w wyglądzie, ale przede wszystkim oferuje wiele nowych możliwości – w wersji na komputer, przeglądarkę i na telefon – zapewnia producent komunikatora. W lutym została wydana publiczna wersja testowa GG. Nową wersję można pobierać ze strony beta.gg.pl.

Kampania promuje GG w kilku osobnych odsłonach, jedną z nich jest hasło „Po prostu wszędzie”. To pierwsza w historii GG kampania z takim rozmachem. Zostanie ona przeprowadzana zarówno w serwisach GG Network (komunikator, portal, radio), jak i zewnętrznych, m.in. w: portalach Interia.pl, Onet.pl, Wp.pl, radiu Eska, sieciach kin Cinema City. Wartość cennikowa kampanii w drugim kwartale wyniesie 6 mln złotych.

Kampania została przygotowana przez dział marketingu i dział kreacji spółki GG Network.

Dawid ZarazińskiGG z największą kampanią reklamową w historii

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.