Startuje największa kampania reklamowa w historii komunikatora. Rozpocznie się na przełomie marca i kwietnia i promować będzie najnowsze wydanie GG.
GG przeszło gruntowne zmiany nie tylko w wyglądzie, ale przede wszystkim oferuje wiele nowych możliwości – w wersji na komputer, przeglądarkę i na telefon – zapewnia producent komunikatora. W lutym została wydana publiczna wersja testowa GG. Nową wersję można pobierać ze strony beta.gg.pl.
Kampania promuje GG w kilku osobnych odsłonach, jedną z nich jest hasło „Po prostu wszędzie”. To pierwsza w historii GG kampania z takim rozmachem. Zostanie ona przeprowadzana zarówno w serwisach GG Network (komunikator, portal, radio), jak i zewnętrznych, m.in. w: portalach Interia.pl, Onet.pl, Wp.pl, radiu Eska, sieciach kin Cinema City. Wartość cennikowa kampanii w drugim kwartale wyniesie 6 mln złotych.
Kampania została przygotowana przez dział marketingu i dział kreacji spółki GG Network.
Wpisy promowane
- Opis platformy handlowej RoboForexPlatforma brokerska RoboForex jest dostępna w trybie przeglądarkowym lub na gadżetach z systemem operacyjnym iOS lub Android. Dla każdego rachunku ...
- Noże Kandar i Ka-bar. Dla miłośników outdooruPodróżowanie, praktykowanie różnego rodzaju aktywności outdoorowych lub wykonywanie specyficznych obowiązków zawodowych w terenie wymaga posiadania konkretnych akcesoriów i sprzętu. Warunki ...
Wydarzenia
Brak PatronatówZapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.