„Giercownia Leona” pobrana 10 tys. razy

Jesteś związany z branżą e-commerce?
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać na bieżąco informacje, raporty, zapowiedzi wydarzeń branżowych oraz praktyczne porady wspierające Twój rozwój!

„Giercownia Leona”, zestaw gier dla dzieci przygotowany przez STETTINER ID&STORY wykorzystujący elementy Augmented Reality dla firmy Hortex, została pobrana na smartfony blisko 10 tys. razy.

Giercownia Leona (1)

Głównymi czynnikami, które sprawiły, że postanowiliśmy zainicjować tego typu projekt, była możliwość zastosowania oryginalnej i efektownej technologii oraz bezpośrednie powiązanie ze sprzedawanym produktem (soki Leon w kartoniku). Nieszablonowa, niespotykana wcześniej na polskim rynku realizacja o wiele bardziej wyróżnia się na tle innych akcji, często powielających utarte schematy. Liczba pobrań sięgająca 10 tys. udowadnia, że był to właściwy kierunek – podsumował Mikołaj Szelc, Brand Manager Hortex.

Giercownia Leona (2)Wszystkie wchodzące w skład zestawu gry zostały przygotowane z wykorzystaniem technologii Vuforia firmy Qualcomm, która umożliwia połączenie markerów na produktach z aplikacjami mobilnymi.

Gry można pobrać bezpłatnie z App Store oraz Google Play.

Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Women TechStyle Summit 2025 (online)
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top