„Giercownia Leona” pobrana 10 tys. razy

„Giercownia Leona”, zestaw gier dla dzieci przygotowany przez STETTINER ID&STORY wykorzystujący elementy Augmented Reality dla firmy Hortex, została pobrana na smartfony blisko 10 tys. razy.

Giercownia Leona (1)

Głównymi czynnikami, które sprawiły, że postanowiliśmy zainicjować tego typu projekt, była możliwość zastosowania oryginalnej i efektownej technologii oraz bezpośrednie powiązanie ze sprzedawanym produktem (soki Leon w kartoniku). Nieszablonowa, niespotykana wcześniej na polskim rynku realizacja o wiele bardziej wyróżnia się na tle innych akcji, często powielających utarte schematy. Liczba pobrań sięgająca 10 tys. udowadnia, że był to właściwy kierunek – podsumował Mikołaj Szelc, Brand Manager Hortex.

Giercownia Leona (2)Wszystkie wchodzące w skład zestawu gry zostały przygotowane z wykorzystaniem technologii Vuforia firmy Qualcomm, która umożliwia połączenie markerów na produktach z aplikacjami mobilnymi.

Gry można pobrać bezpłatnie z App Store oraz Google Play.

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top