Wydawnictwo G+J Polska uruchomiło nowy serwis www.national-geographic.pl. Jego istotnym elementem, oprócz materiałów z magazynów National Geographic Polska i Traveler, jest część społecznościowa.
National-Geographic.pl to serwis społecznościowy o tematyce podróżniczej i popularno-naukowej. Skierowany jest do czytelników magazynów National Geographic Polska i Traveler, a także do podróżników i miłośników podróżowania, fotografów i wszystkich osób głodnych wiedzy o świecie. Mocną stroną serwisu jest dział Foto, zawierający zdjęcia wykonane przez uznanych fotografów z całego świata oraz fotografie z magazynu National Geographic Polska. Na stronie głównej znajdą się najciekawsze i najnowsze informacje z poszczególnych sekcji serwisu.
– Polski serwis jest jednym z najbardziej rozbudowanych serwisów National Geographic realizowanych przez licencjobiorców tej marki na całym świecie – mówi Marcin Kozioł, Dyrektor Multimediów G+J Polska. – Żaden inny serwis NG nie angażuje użytkowników w tak szerokim zakresie, dając im szansę zaistnienia, pokazania siebie i swojej twórczości innym sympatykom idei przyświecających działalności Towarzystwa National Geographic.
Martyna Wojciechowska, redaktor naczelna National Geographic Polska i Traveler, dodaje: – W tym roku polska redakcja National Geographic obchodzi 10-lecie swojego istnienia. Z tej okazji chcemy podarować naszym czytelnikom coś wyjątkowego – zupełnie nowy serwis. Cieszy mnie, że nowa strona www powstała właśnie teraz, kiedy obchodzimy tak ważny dla nas jubileusz. Zapraszamy wszystkich do kształtowania serwisu razem z nami, do wspólnego eksplorowania świata i dzielenia się swoimi przygodami poprzez nowoczesne narzędzie, jakim jest Internet. Liczymy na ciepłe przyjęcie oraz cenne uwagi i spostrzeżenia naszych użytkowników. Zapraszamy do elitarnej społeczności National Geographic.
W serwisie www.national-geographic.pl powstał Klub Prenumeratora, do którego dostęp mają wyłącznie prenumeratorzy po zalogowaniu się. Znajdą tu m.in. konkursy, rabaty w sklepie oraz zaproszenia na wystawy i imprezy organizowane przez National Geographic Polska. Na specjalnym panelu będą mogli sprawdzić, kiedy kończy się ich prenumerata oraz w jaki sposób ją przedłużyć. Integralną częścią serwisu jest sklep posiadający w swojej ofercie książki, albumy, filmy oraz akcesoria podróżnicze firmowane przez National Geographic.
Osoby odwiedzające serwis www.national-geographic.pl mogą zostać członkami społeczności National Geographic, zrzeszającej zafascynowanych światem, nauką i podróżami ludzi. Rejestrując się w serwisie użytkownicy przyczyniają się do budowania jego zawartości. Dzięki społeczności mogą poznać osoby o podobnych zainteresowaniach, znaleźć ciekawe i wartościowe informacje, wymienić się cennymi doświadczeniami. Tworząc własny profil na www.national-geographic.pl użytkownicy mogą opowiedzieć o swoich ulubionych miejscach na ziemi, archiwizować ciekawe artykuły, a także zbierać punkty i budować swoją pozycję w społeczności National Geographic. Mogą ponadto publikować własne artykuły lub relacje z podróży, tworzyć fotoblogi i galerie zdjęciowe, które będą oceniane przez innych członków społeczności, a także przez redakcję National Geographic Polska. Forum społecznościowe to pole do dyskusji, źródło przydatnych wiadomości, porad i wskazówek.
Nowy serwis NG zastąpił witrynę działającą pod tym samym adresem od 2002 roku. Serwis tworzy redakcja magazynów National Geographic Polska i Traveler oraz redakcja internetowa. Wsparcie promocyjne dla serwisu obejmie magazyny National Geographic Polska i Traveler oraz serwisy internetowe G+J.
Serwis www.national-geographic.pl powstał we współpracy agencji interaktywnej Netizens i Działu Multimediów G+J Polska. – To już kolejna wspólna realizacja naszej agencji z wydawnictwem G+J. W pierwszym kwartale 2008 r. zrealizowaliśmy serwis społecznościowy Focus.pl, który cieszy się wciąż rosnącą popularnością wśród internautów. Jesteśmy przekonani, że www.national-geographic.pl również odniesie sukces zarówno ze względu na tematykę jak i możliwości oferowane internautom – mówi Sebastian Nejfeld, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju Netizens.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.