Debiutuje wirtualny stylista online – Glamstorm.com. Strona umożliwiać ma internautkom dobór ubrań, fryzury i makijażu na stworzonym indywidualnym modelu. Użytkowniczki mogą również kupować wybrane przez siebie ubrania i kosmetyki na stronach partnerów.
Twórcą serwisu jest trójmiejska spółka Brainstorm, która otrzymała dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka wspierającego tworzenie nowych usług elektronicznych.
Glamstorm.com oferuje odwiedzającym możliwość „przymierzania” ubrań na modelach będących odzwierciedleniem ich sylwetek. W sekcji „Przymierzalnia” użytkowniczki mogą stworzyć własne „wirtualne ja”, w oparciu o indywidualne parametry wzrostu, wymiarów oraz zdjęcie twarzy. Wirtualna modelka może być umieszczona w wybranej przez użytkowniczkę scenerii, jak miasto czy park. System dopasowujący ubrania do sylwetki, połączenie opcji przymierzania ubrań z fryzurami i makijażami w jednym miejscu i szeroka oferta produktów sprawiać mają, że Glamstorm.com jest „jedyną w swoim rodzaju wirtualną przymierzalnią i absolutną nowością w skali światowej” (jak przekonują twórcy).
W ofercie Glamstorm.com znajduje się ponad 4 tys. ubrań (np.: sukienek, bluzek, spodni, butów, torebek, biżuterii) i ponad 160 marek. Użytkowniczki serwisu mogą „przymierzać” i tworzyć indywidualne stylizacje zarówno na bazie ubrań popularnych sieci odzieżowych, jak H&M czy Mango, oraz kreacji międzynarodowych projektantów, jak Marc Jacobs, Mint & Berry czy Versace. Każde ubranie posiada opis wraz z ceną i opcją „kup teraz”. Po jej wybraniu, użytkowniczka jest przenoszona na stronę jednego ze sklepów partnerskich.
Glamstorm.com pomaga także w dobraniu odpowiedniego do stylizacji makijażu. Korzystając z palety kolorów, użytkowniczka może wybierać odcienie szminek i konturówek, które najlepiej pasują do danego stroju. W tej chwili oferowane są produkty dwóch marek: GOSH oraz Lumene. W kolejnych tygodniach serwis wzbogacony ma zostać o nową ofertę kosmetyków kolorowych.
Twórców serwisu Glamstorm.com zainspirowała wirtualna przymierzalnia stworzona przez szwedzki Looklet.com.
Postanowiliśmy pójść krok dalej i stworzyć miejsce, w którym użytkowniczki będą mogły „realnie”, to znaczy na swoim wirtualnym modelu, „przymierzać” ubrania ulubionych projektantów i marek oraz dobierać do nich dodatki, fryzury i makijaż – mówi Ewelina Głogowska–Antoń z zarządu spółki Brainstorm.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.