Debiutuje wirtualny stylista online – Glamstorm.com. Strona umożliwiać ma internautkom dobór ubrań, fryzury i makijażu na stworzonym indywidualnym modelu. Użytkowniczki mogą również kupować wybrane przez siebie ubrania i kosmetyki na stronach partnerów.
Twórcą serwisu jest trójmiejska spółka Brainstorm, która otrzymała dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka wspierającego tworzenie nowych usług elektronicznych.
Glamstorm.com oferuje odwiedzającym możliwość „przymierzania” ubrań na modelach będących odzwierciedleniem ich sylwetek. W sekcji „Przymierzalnia” użytkowniczki mogą stworzyć własne „wirtualne ja”, w oparciu o indywidualne parametry wzrostu, wymiarów oraz zdjęcie twarzy. Wirtualna modelka może być umieszczona w wybranej przez użytkowniczkę scenerii, jak miasto czy park. System dopasowujący ubrania do sylwetki, połączenie opcji przymierzania ubrań z fryzurami i makijażami w jednym miejscu i szeroka oferta produktów sprawiać mają, że Glamstorm.com jest „jedyną w swoim rodzaju wirtualną przymierzalnią i absolutną nowością w skali światowej” (jak przekonują twórcy).
W ofercie Glamstorm.com znajduje się ponad 4 tys. ubrań (np.: sukienek, bluzek, spodni, butów, torebek, biżuterii) i ponad 160 marek. Użytkowniczki serwisu mogą „przymierzać” i tworzyć indywidualne stylizacje zarówno na bazie ubrań popularnych sieci odzieżowych, jak H&M czy Mango, oraz kreacji międzynarodowych projektantów, jak Marc Jacobs, Mint & Berry czy Versace. Każde ubranie posiada opis wraz z ceną i opcją „kup teraz”. Po jej wybraniu, użytkowniczka jest przenoszona na stronę jednego ze sklepów partnerskich.
Glamstorm.com pomaga także w dobraniu odpowiedniego do stylizacji makijażu. Korzystając z palety kolorów, użytkowniczka może wybierać odcienie szminek i konturówek, które najlepiej pasują do danego stroju. W tej chwili oferowane są produkty dwóch marek: GOSH oraz Lumene. W kolejnych tygodniach serwis wzbogacony ma zostać o nową ofertę kosmetyków kolorowych.
Twórców serwisu Glamstorm.com zainspirowała wirtualna przymierzalnia stworzona przez szwedzki Looklet.com.
Postanowiliśmy pójść krok dalej i stworzyć miejsce, w którym użytkowniczki będą mogły „realnie”, to znaczy na swoim wirtualnym modelu, „przymierzać” ubrania ulubionych projektantów i marek oraz dobierać do nich dodatki, fryzury i makijaż – mówi Ewelina Głogowska–Antoń z zarządu spółki Brainstorm.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.