Global eMarketing SA zmienia nazwę na Gemius SA

Opublikowano: 11 grudnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Zmiana nazwy to konsekwencja prowadzonych przez firmę działań zmierzających do umocnienia jej wizerunku jako firmy badawczej. W najbliższych latach Gemius SA planuje utrzymać wiodącą pozycję w sektorze firm zajmujących się badaniem Internetu w Europie Środkowo -Wschodniej, a także przyczynić się do popularyzacji tego medium w działaniach biznesowych firm.

Prowadzone przez Gemius SA oraz największe sieci reklamowe w Polsce badanie Prawdziwy Profil umożliwia określanie demografii użytkowników witryn biorących udział w badaniu. We współpracy z Polskimi Badaniami Internetu (PBI) realizowane jest najbardziej jak dotąd złożone badanie internautów w Polsce, którego wyniki zostaną wkrótce ogłoszone.

Badania gemiusTraffic oraz Prawdziwy Profil posiadają certyfikat IAB, który przyznawany jest badaniom i projektom badawczym rzetelnie opisującym rynek internetowy.

http://www.gemius.pl

Sylwester KozakGlobal eMarketing SA zmienia nazwę na Gemius SA

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.