Firma Google postanowiła zainwestować 30 mln dolarów w serwis Machinima, który posiada najpopularniejszy kanał rozrywkowy na YouTube.
Po zeszłorocznych próbach współpracy z WarnerBros i Tony Hawkem w celu pojawiania się oryginalnych treści i ostatnimi finansowymi gratyfikacjami dla najlepszych kanałów na YouTube, firma Google postanowiła zainwestować 30 mln dolarów w najbardziej rozpoznawalny kanał swego serwisu wideo. Jest to pierwszy przypadek, kiedy Google zamiast dostarczać zastrzyk gotówki stara się bezpośrednio przejąć część udziałów firmy kierującej kanałem na YouTube.
Krok ku bezpośredniemu finansowaniu Machinimy może stać się początkiem tworzenia w ramach serwisu YouTube kanałów zbliżonych w założeniu do zwykłych programów telewizyjnych.
Machinima jest jednym z najpopularniejszych kanałów wideo na YouTube, liczba wyświetleń treści zamieszczanej na tym kanale przekracza w skali miesiąca 1 mld. Kanał specjalizuje się w filmach związanych z szeroko pojętym tematem gier komputerowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.