Google Currents: treści opakowane w nowoczesnej formie [wideo]

Opublikowano: 9 grudnia 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Oczekiwany od dawna konkurent dla aplikacji Flipboard wreszcie się pojawił. Google Currents ma być miejscem odkrywania i konsumowania multimedialnych treści opakowanym w nowoczesną, mobilną formę.

W amerykańskich sklepach dla systemów iOS oraz Android dostępna jest już aplikacja Google Currents. Pozwala ona wybrać źródła publikacji, do których można się zapisać oraz tematyczne kanały, które można obserwować. W programie znalazła się również zakładka z informacjami zyskującymi znaczenie.

Google Currents: treści opakowane w nowoczesnej formie [wideo] 1

Firma Google poinformowała, że podpisała porozumienie z ponad 150 wydawcami, między innymi AllThingsD, Forbes czy Huffington Post i zapewni pełny dostęp do ich publikacji. Currents integruje się również z serwisami społecznościowymi i pozwala przeglądać pojawiające się tam treści.

Ciekawym rozwiązaniem jest również udostępnienie samoobsługowej platformy dla wydawców, która pozwala im dostosować wygląd ich treści. Dzięki temu nawet małe organizacje mają mieć możliwość prezentowania swoich materiałów w Currents.

Nowa aplikacja Google ma konkurować m.in. z Flipboard, w ubiegłym roku określoną przez Apple mianem „aplikacji roku dla iPada”. Oba rozwiązania koncentrują się na udostępnianiu treści w nowoczesny sposób, przeznaczony dla zaawansowanych systemów mobilnych.

http://www.youtube.com/watch?v=5LOcUkm8m9w

Dawid ZarazińskiGoogle Currents: treści opakowane w nowoczesnej formie [wideo]

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.