Oczekiwany od dawna konkurent dla aplikacji Flipboard wreszcie się pojawił. Google Currents ma być miejscem odkrywania i konsumowania multimedialnych treści opakowanym w nowoczesną, mobilną formę.
W amerykańskich sklepach dla systemów iOS oraz Android dostępna jest już aplikacja Google Currents. Pozwala ona wybrać źródła publikacji, do których można się zapisać oraz tematyczne kanały, które można obserwować. W programie znalazła się również zakładka z informacjami zyskującymi znaczenie.
Firma Google poinformowała, że podpisała porozumienie z ponad 150 wydawcami, między innymi AllThingsD, Forbes czy Huffington Post i zapewni pełny dostęp do ich publikacji. Currents integruje się również z serwisami społecznościowymi i pozwala przeglądać pojawiające się tam treści.
Ciekawym rozwiązaniem jest również udostępnienie samoobsługowej platformy dla wydawców, która pozwala im dostosować wygląd ich treści. Dzięki temu nawet małe organizacje mają mieć możliwość prezentowania swoich materiałów w Currents.
Nowa aplikacja Google ma konkurować m.in. z Flipboard, w ubiegłym roku określoną przez Apple mianem „aplikacji roku dla iPada”. Oba rozwiązania koncentrują się na udostępnianiu treści w nowoczesny sposób, przeznaczony dla zaawansowanych systemów mobilnych.
http://www.youtube.com/watch?v=5LOcUkm8m9w
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.