Oczekiwany od dawna konkurent dla aplikacji Flipboard wreszcie się pojawił. Google Currents ma być miejscem odkrywania i konsumowania multimedialnych treści opakowanym w nowoczesną, mobilną formę.
W amerykańskich sklepach dla systemów iOS oraz Android dostępna jest już aplikacja Google Currents. Pozwala ona wybrać źródła publikacji, do których można się zapisać oraz tematyczne kanały, które można obserwować. W programie znalazła się również zakładka z informacjami zyskującymi znaczenie.
Firma Google poinformowała, że podpisała porozumienie z ponad 150 wydawcami, między innymi AllThingsD, Forbes czy Huffington Post i zapewni pełny dostęp do ich publikacji. Currents integruje się również z serwisami społecznościowymi i pozwala przeglądać pojawiające się tam treści.
Ciekawym rozwiązaniem jest również udostępnienie samoobsługowej platformy dla wydawców, która pozwala im dostosować wygląd ich treści. Dzięki temu nawet małe organizacje mają mieć możliwość prezentowania swoich materiałów w Currents.
Nowa aplikacja Google ma konkurować m.in. z Flipboard, w ubiegłym roku określoną przez Apple mianem „aplikacji roku dla iPada”. Oba rozwiązania koncentrują się na udostępnianiu treści w nowoczesny sposób, przeznaczony dla zaawansowanych systemów mobilnych.
http://www.youtube.com/watch?v=5LOcUkm8m9w
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.