Firma Google stara się naprawić skutki jednej z największych w historii Gmail’a awarii. Kilkadziesiąt tys. użytkowników straciło dostęp do archiwum korespondencji lub nie mogło zalogować się do swoich skrzynek pocztowych.
Google wciąż pracuje nad odzyskaniem danych utraconych podczas wczorajszej awarii. Część kont jest już w pełni funkcjonalnych, ale znaczna część poszkodowanych użytkowników będzie musiała poczekać jeszcze kilka godzin by uzyskać dostęp do swojej korespondencji mailowej.
Jest nam bardzo przykro – napisał Ben Treynor, wiceprezes Google ds. technicznych. Dobra wiadomość jest taka, że e-maile nie zostały bezpowrotnie utracone i przywróciliśmy dostęp do wielu poszkodowanych kont. Trwało to dłużej niż oczekiwaliśmy, ale robimy postępy i wszystko wróci do normy w najbliższym czasie – dodał.
Źródłem awarii miała być aktualizacja oprogramowania, która zawierała błąd powodujący przenoszenie danych pomiędzy różnymi centrami danych.
Google jest firmą, która dysponuje niewątpliwie infrastrukturą umożliwiającą szybkie poradzenie sobie z taką awarią. Nawet jeśli dotknęła niewielką część użytkowników (ok. 0,02 proc. korzystających z Gmail’a) to najbardziej bolesne mogą być skutki wizerunkowe.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.