Firma Google przejęła reklamowy startup Admeld za 400 mln dolarów, donosi TechCrunch. Czy to znak, że Google planuje wzmocnić własne platformy reklamowe?
Admeld uruchomiony został w 2007 roku. Jego celem jest dostarczanie usług optymalizacji reklamowej dla internetowych wydawców. Przygotowane przez serwis narzędzia pozwalają na korzystanie z setek sieci reklamowych, platform wymiany reklam i innych tego typu miejsc – w celu wyboru najbardziej efektywnych rozwiązań.
Jeśli doniesienie o przejęciu się potwierdzi, może to być sygnał, że Google planuje wzmocnić własne platformy – takie jak AdWords, DoubleClick czy Analytics. Nie bez znaczenia jest również zespół nowojorskiego startupu, na czele którego od 2009 stoi były szef MySpace, Michael Barrett.
Admeld pozyskała do tej pory 30 mln dolarów finansowania. Wśród inwestorów znaleźli się m.in. Norwest Venture Partners, Time Warner Investments, Spark Capital oraz Foundry Group.
Google i Admeld nie potwierdziły jeszcze transakcji.
Wpisy promowane
- Elastyczność, skalowalność i bezpieczeństwo – co firmy zyskują dzięki pracy w chmurze?Firmy potrzebują dziś elastycznego środowiska IT, które nadąży za zmianamiSzybko zmieniający się rynek, presja kosztowa i rosnące wymagania klientów sprawiają, ...
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day 🏢
- 15.05.2025 Javeloper 2025 🌐
- 20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect 🏢
- 21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360° 🏢
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska 🏢🌐
- 04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL 🏢
- 04.06.2025 - 05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit 🏢
- 30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe 🏢
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!