Firma Google ogłosiła znaczące zmiany w formie organizacji własnych regulaminów. Zamiast wielu dokumentów pojawi się jeden.
Pozbywamy się 60 różnych regulaminów w różnych produktach Google i zastępujemy je jednym, krótszym i łatwiejszym w lekturze – informuje firma.
Nowa polityka prywatności obowiązywać będzie od pierwszego marca. Jest obowiązkowa dla wszystkich korzystających z rozwiązań Google. Swoje własne regulaminy będą wciąż mieć – ze względu na specyfikę branż, w których działają – projekty Books, Chrome czy Wallet.
Nie zmieniły się ustawienia prywatności użytkowników, ale dzięki nowym zapisom firma w prostszy sposób będzie mogła przenosić ich dane pomiędzy swoimi usługami. Google widzi siebie jako jeden duży produkt integrujący wyszukiwarkę, e-mail, YouTube, warstwę społecznościową i profesjonalną. Nowe zapisy mają ułatwić realizację i rozwój tej wizji oraz przyzwyczaić użytkowników do takiego właśnie traktowania Google. Mają zapewnić lepsze doświadczenia w korzystaniu z jej produktów.
Nowy regulamin tłumaczy terminologię stosowaną przez firmę, jest krótszy i napisany w bardziej przystępny sposób. Więcej informacji znaleźć można pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.