Google Wallet pozwala sprzedawać treści

Opublikowano: 5 października 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Google dodała nową funkcję do swojego elektroniczne portfela. Firma chce sprawdzić czy internauci będą chcieli zapłacić za dostęp do stron do internetowych.

Wprowadzenie nowej funkcji nazywane jest eksperymentem, który ma sprawdzić, że internauci są gotowi zapłacić za poszczególne strony jeśli proces zakupu jest wystarczająco prosty. Wydawcy mogą udostępnić darmową próbkę treści, ale jeśli czytelnicy będą chcieli więcej, będą musieli zapłacić. Ułatwić ma to pojawiający się w odpowiednim momencie baner Google Wallet.

Google Wallet

Google sugeruje, że funkcja przyda się firmom, które chcą sprzedawać treści premium. Kilku wydawców zdecydowało się na testy nowego rozwiązania. Są wśród nich m.in. Peachpit, DK Publishing oraz Oxford University Press.

Więcej szczegółów znaleźć można na tej stronie.

Dawid ZarazińskiGoogle Wallet pozwala sprzedawać treści

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.