Google wprowadza małą, ale istotną funkcjonalność – system multilogowania do swoich usług. Ma ona umożliwić posiadaczom wielu kont Google bezproblemowe logowanie do wielu kont w tym samym czasie, co do tej pory – bez specjalnych rozszerzeń, korzystania z kilku przeglądarek lub trybu incognito – nie było możliwe.
Nową funkcję (Multiple sign-in) aktywować można w Ustawieniach Konta – firma wprowadza ją jednak stopniowo i w obecnej chwili może nie być to opcja dostępna dla wszystkich użytkowników. Po jej włączeniu adres mailowy, standardowo widoczny w nagłówku danej strony Google zmienia się w rozwijane menu, z którego wybrać możemy ten profil, którym chcemy posłużyć się w danej usłudze (można więc korzystać jednocześnie np. z prywatnego kalendarza i poczty firmowej).
Fakt korzystania z multilogowania widoczny jest również w pasku adresu strony: adresy url aplikacji Google mają bowiem postać mail.google.com/mail/u/0/, mail.google.com/mail/u/1 itd.
Funkcja ma działać z prawie wszystkimi usługami korporacji. Niestety nie ma obecnie wsparcia dla Dokumentów Google. Nie działa również na urządzeniach mobilnych oraz Gmail’u i Kalendarzu w trybie offline. Jeśli korzystamy z usługi, która nie ma wsparcia dla nowej funkcji zostaniemy zalogowani przez nasz adres domyślny.
Źródło: googlesystem.blogspot.com
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.