Firma Google opublikowała Zeitgeist 2010, najnowszą edycję corocznego raportu prezentującego najpopularniejsze frazy wyszukiwane przez internautów. Na świecie królowało „chatroulette”, w Polsce – „nasza klasa” i nazwy gier przeglądarkowych.
Google analizuje miliardy zapytań, które zadawane są ich wyszukiwarce. Wśród wyrażeń zyskujących największą popularność w bieżącym roku znalazły się m.in. „Chatroulette”, „iPad” oraz „Justin Bieber”. Popularne były również „Twitter”, „Facebook”.
Internauci często interesowali się w mijającym roku także takimi zagadnieniami jak „świńska grypa” (ang. swine flu), saga książkowo-filmowa „Zmierzch” (ang. Twilight) czy artystami – „Susan Boyle” czy „Michael Jackson”.
W kategorii elektroniki użytkowej wybrał „iPad”. Na kolejnych miejscach uplasowały się „iPhone 4”, „Nokia 5530”, „HTC EVO 4G” oraz „Nokia N900”.
W kategorii wiadomości na aktualne tematy wygrywało „Haiti” (za sprawą tragicznego trzęsienia ziemi). Użytkownicy równie chętnie poszukiwali informacji na temat tureckiego klubu „Besiktas”, „Chile” czy wycieku ropy naftowej w Zatoce Meksykańskiej.
W Polsce pierwsze miejsce zajęło wyrażenie „nasza klasa”. Na kolejnych uplasowały się „gry”, „allegro”, „youtube” oraz „onet”. Najszybciej na popularności zyskują zaś: „farmerama” (wirtualna gra, w której prowadzimy farmę), „komixxy” (serwis humorystyczny), „grepolis” oraz „wolni farmerzy” (gry przeglądarkowe).
Więcej informacji na temat raportu znaleźć można pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.