Operator telefonii internetowej IPFON wprowadził do swojej oferty najnowsze rozwiązanie – bezpłatną usługę dodaną „Gorąca Linia”.
Najnowsza usługa IPFON powstała przede wszystkim z myślą o małych dzieciach czy osobach starszych, które mogą szybko połączyć się telefonicznie z rodzicem czy opiekunem, bez konieczności wybierania numeru telefonu. Idea działania usługi polega na tym, że po podniesieniu słuchawki telefonu, system czeka pięć sekund na wprowadzenie numeru telefonu. Jeśli to nie nastąpi, inicjuje wówczas połączenie z numerem telefonu, określonym wcześniej przez użytkownika w panelu klienta IPFON24.
„To bardzo przydatna usługa dla tych naszych użytkowników, którzy chcą sobie zapewnić większy kontakt ze swoimi pociechami czy starszymi osobami, znajdującymi się pod ich opieką. Często są to osoby, które nie potrafią samodzielnie wybrać numeru telefonu, lub stanowi to dla nich istotne ograniczenie. Ich rodzice czy opiekunowie, aktywując usługę „Gorąca Linia”, mogą być zawsze dostępni dla swoich podopiecznych pod wskazanym numerem telefonu, np. komórkowym” – mówi Przemysław Siwek, Dyrektor ds. Rozwoju IPFON.
Nowa usługa „Gorąca Linia” wzbogaca ofertę rozwiązań alarmowych operatora IPFON i można z niej korzystać bez opłat. Warto zaznaczyć, że spośród operatorów VoIP w Polsce, jedynie IPFON umożliwia wykonywanie połączeń na alarmowy numer 112.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.