„Miasto Fotki” to pierwsza w Polsce gra stworzona w oparciu o technologię firmy sMeet, umożliwiająca spotykanie się użytkowników w wirtualnym świecie. Włączenie aplikacji do oferty Fotka.pl ma za zadanie poszerzenie zakresu rozrywki na serwisie.
Akcja gry rozgrywa się w czasie rzeczywistym i jest w pełni zintegrowana z kontem użytkownika serwisu Fotka.pl. Zastosowanie mechanizmu SSO (Single-Sign-On) pozwala na włączenie się do gry każdemu, kto posiada konto w serwisie, a użycie technologii flash sprawia, że gra nie wymaga instalacji – cała zabawa rozgrywa się z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. Projekt został zlokalizowany na polski rynek i posiada tłumaczenie dostępnych opcji, przedmiotów i działań.
„Miasto Fotki” daje użytkownikom Fotka.pl zupełnie nowe możliwości rozrywki. Wirtualna rzeczywistość w „Mieście Fotki” opatrzona została interesującą grafiką oraz intuicyjnym systemem nawigacji. Poruszanie się między światami jest płynne, a animacje postaci charakteryzują się dynamizmem i naturalnością ruchów.
– Dzięki współpracy ze sMeet GmbH udało nam się stworzyć wirtualny świat, który jest doskonałym odzwierciedleniem świata realnego. Pozwala użytkownikom Fotka.pl spotykać się i spędzać wspólnie czas w atmosferze doskonałej zabawy – mówi Krzysztof Chodakiewicz, Marketing Manager z Grupy Społeczności.pl. Z drugiej strony, opracowaliśmy innowacyjne narzędzie marketingowe, dzięki któremu nasi klienci będą w stanie dotrzeć do swoich odbiorców poprzez nieinwazyjną formę reklamy osadzoną bezpośrednio w grze – dodaje Chodakiewicz.
Gra oferuje kilka nowych sposobów dotarcia do potencjalnego konsumenta. Korzystając z dostępnych narzędzi, reklamodawcy mogą umieszczać swoje banery w miejscach, w których spotykają się użytkownicy. Na szczególną uwagę zasługuje również możliwość stworzenia, na życzenie klienta, unikalnych przedmiotów oznaczonych daną marką, które każdy z użytkowników „Miasta Fotki” będzie mógł kupić za wirtualne pieniądze.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.