Boom na rozrywkę komputerową i konsolową doprowadził do znacznego zwiększenia się liczby graczy. Ipsos MediaCT przeprowadził badanie, z którego wynikło, że to bardzo wpływowa grupa użytkowników sieci.
39% ankietowanych stwierdziło, że doradza swoim znajomym i rodzinie w zakresie kupna sprzętu komputerowego czy gadżetów. Robi tak tylko 21% osób, które nie mają styczności z elektroniczną rozrywką. 37% graczy informuje przyjaciół o nowościach filmowych, muzycznych czy telewizyjnych. Robi tak tylko 22% pozostałych osób.
Najbardziej zaawansowaną grupą badanych byli mężczyźni między 20. a 30. rokiem życia, często pozostający poza stałymi związkami, ale posiadający wielu znajomych. To tacy gracze mają największy wpływ na otoczenie. Najsłabsza jest pozycja początkujących miłośników aplikacji typu Flash.
Wszyscy bez wyjątku gracze są mniej lub bardziej zaawansowanymi użytkownikami sieci, korzystają z licznych serwisów internetowych, lubią sieciowe wideo. To właśnie ten ostatni kanał – zdaniem ekspertów – jest najskuteczniejszym narzędziem umożliwiającym dotarcie do grupy docelowej. Dlatego eMarketer przewiduje wzrost wydatków na oparty na klipach multimedialnych in-game advertising.
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.