Grand Prix Międzynarodowego Konkursu Marketingu Bezpośredniego Boomerang 2004 oraz nagrodę Boomerang w kategorii zintegrowana kampania marketingu bezpośredniego otrzymała agencja PEPPERMINT za Program Jazd Próbnych Skodą Superb “Gwiazdy świecą nocą” dla Skoda Auto Polska SA. Gala konkursu i wręczenie nagród miało miejsce 25 marca w hotelu Mariott w Warszawie.
Kampania przygotowana przez agencję PEPPERMINT dla Skody Superb została uznana za najlepszą kampanię marketingu bezpośredniego w Polsce w roku 2003. Jury konkursu przyznaje Grand Prix za wyjątkowość, oryginalność i efektywne wykorzystanie różnorodnych narzędzi i kanałów marketingu bezpośredniego.
Międzynarodowy Konkurs Marketingu Bezpośredniego Boomerang odbywa się w ramach Międzynarodowych Dni Marketingu Bezpośredniego – najważniejszej imprezy dla branży marketingu bezpośredniego w Polsce. Celem MDMB jest promocja najwyższych światowych standardów marketingu bezpośredniego, stworzenie forum wymiany doświadczeń, wskazanie najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych oraz wyróżnienie najlepszych prac.
Wpisy promowane
- Jakie istnieją metody wyceny przedsiębiorstw?Wycena firmy to niełatwe zadanie. Jest to zawsze praca, która wymaga dokładnego przyjrzenia się nie tylko wynikom finansowym przedsiębiorstwa, jego ...
- Ubezpieczenie mieszkania od zalania na UrsynowieNajczęstszym zagrożeniem jest zalanie dobytku na skutek usterki, z winy sąsiada lub zaniedbania zarządcy nieruchomości.
Wydarzenia
Mobile Trends Conference
04.03.2021 - 05.03.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.