Grand Prix Międzynarodowego Konkursu Marketingu Bezpośredniego Boomerang 2004 oraz nagrodę Boomerang w kategorii zintegrowana kampania marketingu bezpośredniego otrzymała agencja PEPPERMINT za Program Jazd Próbnych Skodą Superb „Gwiazdy świecą nocą” dla Skoda Auto Polska SA. Gala konkursu i wręczenie nagród miało miejsce 25 marca w hotelu Mariott w Warszawie.
Kampania przygotowana przez agencję PEPPERMINT dla Skody Superb została uznana za najlepszą kampanię marketingu bezpośredniego w Polsce w roku 2003. Jury konkursu przyznaje Grand Prix za wyjątkowość, oryginalność i efektywne wykorzystanie różnorodnych narzędzi i kanałów marketingu bezpośredniego.
Międzynarodowy Konkurs Marketingu Bezpośredniego Boomerang odbywa się w ramach Międzynarodowych Dni Marketingu Bezpośredniego – najważniejszej imprezy dla branży marketingu bezpośredniego w Polsce. Celem MDMB jest promocja najwyższych światowych standardów marketingu bezpośredniego, stworzenie forum wymiany doświadczeń, wskazanie najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych oraz wyróżnienie najlepszych prac.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.