Sieć reklamy internetowej Ad.net SA rozpoczęła współpracę z serwisem Grono.net – największą polską społecznością internetową.
Grono.net to unikatowy w Polsce serwis skupiający rozbudowane zamknięte społeczności przyjaciół i znajomych. Idea ’zamkniętych społeczności internetowych’ polega na zawieraniu i utrzymaniu znajomości poprzez stronę internetową dostępną tylko dla zalogowanych użytkowników. Dołączyć do Grona można na zaproszenie osoby już zarejestrowanej w serwisie. Po zalogowaniu się użytkownik uzyskuje dostęp do szeregu narzędzi służących do wymiany poglądów (forów dyskusyjnych, powiadomień e-mail, etc.).
Z powodu rosnącej popularności serwisu Grono.net (prasa wiele pisze na ten temat), przynależność do Grona staje się bardzo modna. Liczba gron tematycznych (kręgów, w których dyskutuje się na przeróżne tematy) i liczba 'gronowiczów’ wciąż rośnie w ogromnym tempie. W czerwcu Grono.net odwiedziło blisko 340 tysięcy internautów. Wg czerwcowego badania Megapanel Gemius/PBI witryna Grono.net jako jedna z nielicznych zanotowała znaczący wzrost oglądalności i znalazła się w rankingu na 8 miejscu pod względem liczby odsłon (co jest wynikiem tym bardziej znaczącym, że jest to zamknięta społeczność).
Dzięki zamkniętej społeczności wzrasta lojalność internautów – oznacza to częste powroty do serwisu, długi czas przebywania na stronach Grono.net – przeciętny 'gronowicz’ w czerwcu w serwisie spędził prawie 4,5 godziny.
Grono.net doskonale nadaje się do wszelkich działań reklamowych wymagających aktywności odbiorców. Użytkownicy Grona to grupa w większości młodych ludzi, chętnie wymieniających się poglądami, z zaangażowaniem biorących udział w różnorodnych akcjach marketingowych, np. konkursach, quizach, etc. Aby w pełni wykorzystać potencjał reklamowy Grono.net, Ad.net proponuje ciekawe niestandardowe formy marketingu online, takie jak sponsoringi, konkursy, ankiety, branding, etc., jak również pakiety odsłonowe 'Ad.grono’ realizowane w witrynie.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.