Groupon ogłosił dzisiaj, że przejmuje Citydeal, swojego największego na świecie klona. Działając w ponad 80 miastach w 16 europejskich krajach Citydeal szybko udowodnił potencjał modelu biznesowego Groupona w Europie. Tylko w kwietniu tego roku użytkownicy Citydeal zaoszczędzili ponad 5 milionów dolarów.
Citydeal powstał w listopadzie 2009 roku dzięki grupie młodych europejskich przedsiębiorców. Serwis zaprezentował swoją pierwszą ofertę online w Berlinie już w styczniu 2010 i od tego czasu otworzył filie w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Polsce i innych większych europejskich krajach. Obecnie serwis zatrudnia ponad 600 osób.
Citydeal Polska wystartował 20 kwietnia 2010 roku. W ciągu niecałych czterech tygodni od startu firma zatrudnia już ponad 33 osób. Oferty są obecnie dostępne dla czterech miast: Warszawy, Krakowa, Trójmiasta i Poznania. Wkrótce ruszają kolejne. Sprzedano blisko 5000 bonów, pozwalających internautom zaoszczędzić około 250 tysięcy złotych.
Groupon został właścicielem Citydeal przejmując 100% udziałów. Wartość transakcji nie została podana do wiadomości. Zarząd Citydeal Polska pozostaje bez zmian.
„Groupon to synonim zakupów społecznościowych”, mówi Marcin Szałek, współzałożyciel Citydeal w Polsce. „Jesteśmy podekscytowani, że łączymy siły z firmą, która szybko staje się jedną z największych globalnych marek w Internecie.”
„Citydeal działa niezwykle szybko i skutecznie wprowadzając model Groupona, tak by pasował do specyfiki każdego kraju,” mówi Andrew Mason, założyciel i dyrektor zarządzający Groupona. „Cieszymy się, że zaczynamy współpracę z młodym i energicznym zespołem Citydeal, bo świetnie wpisuje się w naszą kulturę pracy.”
Citydeal zmieni nazwę i layout strony internetowej w ciągu najbliższych kliku miesięcy. Wspólnie z Citydeal Groupon będzie działał w ponad 140 miastach i 18 krajach.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!