Groupon przygotowuje się do uruchomienia kolejnej znaczącej usługi. Po zakupach grupowych czas na nową aplikację mobilną, która ma zmienić to w jaki sposób użytkownicy spędzają wolny czas, co jedzą i gdzie robią zakupy.
Aplikacja nazywać będzie się Groupon Now. Ma wyróżniać się prostotą i elegancją oraz nieco odmiennym modelem biznesowym od tego, który funkcjonuje obecnie w Grouponie.
Uruchomiony na telefonie program wyświetli tylko dwa przyciski: „I’m hungry” („Jestem głodny”) oraz „I’m bored” („Jestem znudzony”, „Nudzi mi się”). Wybranie jednej z opcji udostępni listę ofert specjalnych dostępnych w pobliżu przebywania danego użytkownika.
Podobieństwem do obecnego funkcjonowania Groupona mają być oferty z dużymi rabatami. Nie będą jednak ograniczone czasowo. Przedsiębiorcy będą mogli zdecydować kiedy chcą udostępnić swoje promocje. Właściciel restauracji może na przykład nie oferować kuponów zniżkowych w weekendy, kiedy jego lokal ma bardzo dużo „zwykłych” gości.
Dla kupców jednodniowe oferty są jak wybielanie zębów. Groupon Now będzie przypominał regularne szczotkowanie. Można to robić codziennie by rozwijać swój biznes – powiedział Andrew Mason, twórca i szef Groupona w wywiadzie dla Bloomberg Businessweek.
Groupon Now może mieć olbrzymie znaczenie dla jednej z najszybciej rozwijających się firm na świecie. Groupon, który odrzucił ofertę przejęcia przez Google za ok. 5 mld dolarów, a ostatnio pojawił się na rynku chińskim pod nazwą GaoPeng.com, przygotowywać ma się do wejścia na giełdę. Wartość firmy sięgać może niebotycznych 25 mld dolarów.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.