Groupon Now podpowie co zjeść i jak spędzić wolny czas?

Groupon przygotowuje się do uruchomienia kolejnej znaczącej usługi. Po zakupach grupowych czas na nową aplikację mobilną, która ma zmienić to w jaki sposób użytkownicy spędzają wolny czas, co jedzą i gdzie robią zakupy.

Aplikacja nazywać będzie się Groupon Now. Ma wyróżniać się prostotą i elegancją oraz nieco odmiennym modelem biznesowym od tego, który funkcjonuje obecnie w Grouponie.

Groupon Now podpowie co zjeść i jak spędzić wolny czas? 1Uruchomiony na telefonie program wyświetli tylko dwa przyciski: „I’m hungry” („Jestem głodny”) oraz „I’m bored” („Jestem znudzony”, „Nudzi mi się”). Wybranie jednej z opcji udostępni listę ofert specjalnych dostępnych w pobliżu przebywania danego użytkownika.

Podobieństwem do obecnego funkcjonowania Groupona mają być oferty z dużymi rabatami. Nie będą jednak ograniczone czasowo. Przedsiębiorcy będą mogli zdecydować kiedy chcą udostępnić swoje promocje. Właściciel restauracji może na przykład nie oferować kuponów zniżkowych w weekendy, kiedy jego lokal ma bardzo dużo „zwykłych” gości.

Dla kupców jednodniowe oferty są jak wybielanie zębów. Groupon Now będzie przypominał regularne szczotkowanie. Można to robić codziennie by rozwijać swój biznes – powiedział Andrew Mason, twórca i szef Groupona w wywiadzie dla Bloomberg Businessweek.

Groupon Now może mieć olbrzymie znaczenie dla jednej z najszybciej rozwijających się firm na świecie. Groupon, który odrzucił ofertę przejęcia przez Google za ok. 5 mld dolarów, a ostatnio pojawił się na rynku chińskim pod nazwą GaoPeng.com, przygotowywać ma się do wejścia na giełdę. Wartość firmy sięgać może niebotycznych 25 mld dolarów.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top