Groupon przygotowuje się do uruchomienia kolejnej znaczącej usługi. Po zakupach grupowych czas na nową aplikację mobilną, która ma zmienić to w jaki sposób użytkownicy spędzają wolny czas, co jedzą i gdzie robią zakupy.
Aplikacja nazywać będzie się Groupon Now. Ma wyróżniać się prostotą i elegancją oraz nieco odmiennym modelem biznesowym od tego, który funkcjonuje obecnie w Grouponie.
Uruchomiony na telefonie program wyświetli tylko dwa przyciski: „I’m hungry” („Jestem głodny”) oraz „I’m bored” („Jestem znudzony”, „Nudzi mi się”). Wybranie jednej z opcji udostępni listę ofert specjalnych dostępnych w pobliżu przebywania danego użytkownika.
Podobieństwem do obecnego funkcjonowania Groupona mają być oferty z dużymi rabatami. Nie będą jednak ograniczone czasowo. Przedsiębiorcy będą mogli zdecydować kiedy chcą udostępnić swoje promocje. Właściciel restauracji może na przykład nie oferować kuponów zniżkowych w weekendy, kiedy jego lokal ma bardzo dużo „zwykłych” gości.
Dla kupców jednodniowe oferty są jak wybielanie zębów. Groupon Now będzie przypominał regularne szczotkowanie. Można to robić codziennie by rozwijać swój biznes – powiedział Andrew Mason, twórca i szef Groupona w wywiadzie dla Bloomberg Businessweek.
Groupon Now może mieć olbrzymie znaczenie dla jednej z najszybciej rozwijających się firm na świecie. Groupon, który odrzucił ofertę przejęcia przez Google za ok. 5 mld dolarów, a ostatnio pojawił się na rynku chińskim pod nazwą GaoPeng.com, przygotowywać ma się do wejścia na giełdę. Wartość firmy sięgać może niebotycznych 25 mld dolarów.
Wpisy promowane
- Integracja danych z różnych źródeł jako klucz do sukcesu e-commerceW dzisiejszym świecie e-commerce dane stanowią jedno z najważniejszych aktywów biznesowych. Firmy zbierają informacje z różnych źródeł – od systemów ...
- Kiedy warto zacząć inwestować – najlepszy moment na wejście na giełdęInwestowanie to jeden z najskuteczniejszych sposobów na budowanie długoterminowego majątku. W dobie rosnącej świadomości finansowej coraz więcej osób zastanawia się, ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.