Platforma zakupów grupowych Groupon tłumaczy się z kontrowersyjnej reklamy wyświetlonej przy okazji rozgrywek Super Bowl. Nie trywializujemy kwestii Tybetu – przekonuje szef serwisu.
Reklamy Groupon pojawiły się przy okazji Super Bowl po raz pierwszy. Wystąpili w nich znani aktorzy: Cuba Gooding, Jr. oraz Elizabeth Hurley. Szczególnie kontrowersyjna okazała się jednak reklama z Timothy Hutton’em, która wzbudziła lawinę krytyki w serwisach społecznościowych. Prezentujemy ją poniżej:
http://www.youtube.com/watch?v=vXGYK1eP_wo
Na firmowym blogu założyciel i szef Groupon Andrew Mason próbuje wytłumaczyć pomysł na kampanię reklamową. Przekonuje między innymi, że pomimo kontrowersji, jego firma traktuje tematy takie jak ochrona środowiska czy prawa Tybetu bardzo poważnie przekazując na te cele spore datki i zachęcając do tego samego swoich użytkowników. Szef Groupona mówi także, że kampania miała auto-ironiczny posmak, a błędem mogło być nie pokierowanie widzów na stronę z reklamami, gdzie złożyć moją dotację dla organizacji charytatywnych.
Nigdy nie puścilibyśmy reklam, które trywializowałaby te kwestie – nawet jeśli nie traktowalibyśmy ich tak poważnie jak w rzeczywistości robimy, to jakiego rodzaju firmą byśmy się okazali będąc tak antagonistyczni? – pyta Mason.
Nawet jeśli twórcom reklamy zabrakło dobrego smaku to sukces został osiągnięty: o firmie mówi się dużo. Czy ma znaczenie, że nie zawsze pozytywnie?
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.