Platforma zakupów grupowych Groupon tłumaczy się z kontrowersyjnej reklamy wyświetlonej przy okazji rozgrywek Super Bowl. Nie trywializujemy kwestii Tybetu – przekonuje szef serwisu.
Reklamy Groupon pojawiły się przy okazji Super Bowl po raz pierwszy. Wystąpili w nich znani aktorzy: Cuba Gooding, Jr. oraz Elizabeth Hurley. Szczególnie kontrowersyjna okazała się jednak reklama z Timothy Hutton’em, która wzbudziła lawinę krytyki w serwisach społecznościowych. Prezentujemy ją poniżej:
http://www.youtube.com/watch?v=vXGYK1eP_wo
Na firmowym blogu założyciel i szef Groupon Andrew Mason próbuje wytłumaczyć pomysł na kampanię reklamową. Przekonuje między innymi, że pomimo kontrowersji, jego firma traktuje tematy takie jak ochrona środowiska czy prawa Tybetu bardzo poważnie przekazując na te cele spore datki i zachęcając do tego samego swoich użytkowników. Szef Groupona mówi także, że kampania miała auto-ironiczny posmak, a błędem mogło być nie pokierowanie widzów na stronę z reklamami, gdzie złożyć moją dotację dla organizacji charytatywnych.
Nigdy nie puścilibyśmy reklam, które trywializowałaby te kwestie – nawet jeśli nie traktowalibyśmy ich tak poważnie jak w rzeczywistości robimy, to jakiego rodzaju firmą byśmy się okazali będąc tak antagonistyczni? – pyta Mason.
Nawet jeśli twórcom reklamy zabrakło dobrego smaku to sukces został osiągnięty: o firmie mówi się dużo. Czy ma znaczenie, że nie zawsze pozytywnie?
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.