Grupa Adweb stawia na VanguardPR

Opublikowano: 4 lutego 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Grupa Adweb poszerza działalność w zakresie public relations wyodrębniając ze swoich struktur VanguardPR. Nowa agencja integruje narzędzia e-PR ze standardowymi działaniami public relations.

Kierując się synergią i korzystając z zaplecza pozostałych marek Grupy Adweb, VanguardPR (www.vanguardpr.pl) świadczy usługi w zakresie m.in. tworzenia strategii działań PR,  media relations, e-PR, PR produktowego, smart PR, SEO-PR, CSR oraz komunikacji wewnętrznej. Agencja ma być odpowiedzialna za prowadzenie marketingu szeptanego (WOOM), czego namacalnym przykładem jest serwis Usta-Usta.pl (www.usta-usta.pl).

Do tej pory, jeszcze jako struktura PR Grupy Adweb, pracowała m.in. dla Franciszkanska3.pl, E-Głosowanie, Cracovia Maraton oraz Litex sp.j. Jednym z nowych klientów jest sieć gabinetów dermo-kosmetycznych DER-MED.

Rozbudowując swój zespół VanguardPR rozpoczyna rekrutację specjalistów ds. komunikacji. – Liczymy, że niekonwencjonalny styl pracy, przyciągnie ciekawych nowych rozwiązań pr-owców  – podsumowuje Bartłomiej Juszczyk, CEO Grupy Adweb.

Robert ZarychtaGrupa Adweb stawia na VanguardPR

Podziel się!

O autorze

robert